نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱

اسکوئر انیکس از بازی نقش آفرینی Project Prelude Rune رونمایی کرد

کمپانی اسکوئر انیکس آغازبه‌کار استودیو Istolia را اعلام و بازی Project Prelude Rune، اولین پروژه‌ی آن، را رونمایی کرد.

در یکی از تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) شکل‌گیری یک استودیوی جدید را به اطلاع طرفداران‌اش رساند. این استودیو ایستولیا (Istolia) نامیده شده؛ عبارتی که در زبان یونانی به معنای «داستان» است. در همین راستا، عامل داستان قرار است در ساخته‌های ایستولیا نقشی کلیدی داشته باشد؛ تا اندازه‌ای که این توسعه‌دهنده، روایت کردن «ماجراهایی فراموش‌نشدنی که در زندگی بازیکنان اثرگذار باشند» را هدف خود قرار داده است. استودیوی جدید اسکوئر انیکس همچنین می‌خواهد «تجربیات تازه‌ای» را در زمینه‌ی بازی برای مردم سراسر دنیا فراهم کند. ریاست ایستولیا بر عهده‌ی هیدئو بابا (Hideo Baba)، تهیه‌کننده‌ی پیشین سری بازی‌های Tales، قرار دارد.

بازی Project Prelude Rune - طرح هنری

در این میان، نخستین بازی استودیو ایستولیا هم معرفی شده که در سبک نقش‌آفرینی و با اسم رمز Project Prelude Rune یا پروژه‌ی Prelude Rune در حال ساخت است. اسکوئر انیکس درباره‌ی این بازی، که هیدئو بابا تهیه‌کننده‌ی آن است، این‌طور توضیح می‌دهد:

هدف این پروژه، ساختن یک نقش‌آفرینی جدید با یک فانتزی تازه است: سر زدن به گوشه‌وکنار سرزمینی پهناور که زندگی در آن موج می‌زند. مردم این سرزمین، که زمین [همچون یک مادر،] آن‌ها را پرورش داده، شهامت رویاپردازی را دارند و برای آنچه که عادلانه است می‌جنگند. و این داستان آن‌ها است.

استودیو ایستولیا جهت توسعه دادن این پروژه، برای جذب تعدادی نیرو، از جمله طراح کاراکتر و برنامه‌نویس مبارزات بازی، آگهی داده است. چند طرح هنری هم از پروژه‌ی Prelude Rune منتشر شده که یکی از آن‌ها را در پایان متن ملاحظه می‌کنید. باقی تصاویر را می‌توانید در منبع و وب‌سایت رسمی ایستولیا پیدا کنید.

بازی Project Prelude Rune - طرح هنری


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده