نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

تنظیمات رابط کاربری بازی Horizon Zero Dawn به نمایش درآمد

استودیو گوریلا گیمز در نمایش زنده اخیر خود حالت عکس برداری و رابط کاربری بازی Horizon Zero Dawn را نمایش داد.

گوریلا گیمز به تازگی یک برنامه زنده برای بازی Horizon Zero Dawn ترتیب دیده بود که در آن به طور مفصل در رابطه با این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 صحبت شد و در کنار نمایش‌های جدید، چندین ویژگی تازه از بازی هم به نمایش درآمد. برنامه هم اکنون به اتمام رسیده، اما می‌توانید تکرار آن را از طریق twitch تماشا کنید. البته اگر قصد دارید کوچکترین جزئیاتی از بازی برایتان لو نرود بهتر است از تماشای این برنامه صرف نظر کنید.

یکی از مواردی که به لطف این برنامه به آن پی بردیم این بود که بازی Horizon Zero Dawn تعداد فراوانی تنظیمات سفارشی برای رابط کاربری خود را به بازیکنان ارایه می‌دهد. المان‌هایی که می‌توانید آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنید شامل قطب نما، نوار امتیاز تجربه (XP)، شاخص مهمات و سلاح‌ها، نوار اکسیژن، علامت مخفی کاری و غیره هستند. شما می‌توانید بازی را با تمامی المان‌های رابط کاربری بازی کنید یا تمامی آن‌ها را غیرفعال کنید. تنظیمات ارایه شده برای هر یک شامل فعال، غیرفعال و پویا می‌شوند.

Horizon Zero Dawn

ویدیو جدیدی هم که از بازی Horizon Zero Dawn به نمایش درآمد به معرفی حالت عکس برداری بازی پرداخت. حالتی که گوریلا گیمز هفته گذشته وجود آن را در بازی تایید کرد. در آن زمان، مشخص نبود که این ویژگی چقدر وسیع خواهد بود، اما به لطف این برنامه زنده مشخص شد که امکان تغییر میدان دید، مخفی کردن رابط کاربری و چرخاندن دوربین در هر جهتی که بخواهید در حالت عکس برداری وجود دارد. می‌توانید روزنه نور را اصلاح کنید، روشنایی تصویر را تنظیم کنید و حتی اگر بخواهید امکان حذف کردن Aloy، شخصیت اصلی بازی هم وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید ساعت روز را هم در هر سکانسی تغییر دهید.

همچنین سازندگان قصد افزودن یک حالت باب راس (Bob Ross) هم به بازی داشتند، اما تصمیم گرفتند این کار را به دلیل نقض احتمالی قوانین کپی رایت انجام ندهند. در ویدیو پایین می‌توانید با حالت عکس برداری بازی بیشتر آشنا شوید.

|

انتشار بازی Horizon Zero Dawn که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود با تاخیر مواجه شده و قرار است آخر ماه فبریه منتشر شود. بازی ۲۸ فبریه (سه شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵) در منطقه آمریکای شمالی و اولین روز ماه مارس (۱۱ اسفند) در اروپا منتشر خواهد شد.

بازی Horizon Zero Dawn که یک بازی اکشن با المان‌های نقش آفرینی است، گامی در مسیری تازه برای استودیو گوریلا محسوب می‌شود. استودیویی که به ساخت مجموعه تیراندازی اول شخص Killzone معروف است. برای آشنایی بیشتر با این استودیو تاریخچه گوریلا گیمز و برای آشنایی بیشتر با Horizon Zero Dawn توضیحات مربوط به درخت مهارت‌های بازی را از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده