// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بازی تاکتیکی Necromunda برای پی سی عرضه خواهد شد

استودیو روگ فکتور، درحال ساخت بازی نقش‌آفرینی-نوبتی «نکروموندا» برای رایانه‌های شخصی براساس بازی تخته‌ای Games Workshop است.

از میان همه بازی‌های استودیو Games Workshop، عرضه Necromunda برای رایانه‌های شخصی می‌تواند جالب توجه باشد. یک بازی تخته‌ای تاکتیکی-نوبتی قدیمی که جنگ میان باندهای تبهکار در زیر مجموعه دنیای فوق‌العاده بازی Warhammer 40,000 را به نمایش می‌گذارد. همه جزئیات دو بازی دیگر Warhammer استخراج شده و Rogue Factor نیز ساخت بازی برای PC را برعهده گرفته است. این بازی در واقع جنگ‌های فرعی Underhive Wars را نمایش می‌دهد و با توجه به اینکه روند ساخت آن برای رایانه‌های شخصی ادامه دارد، اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است.

پیش از این از استودیو Rogue Factor بازی Mordheim: City of the Damned را شاهد بودیم که با تحسین‌ها و بازخوردهای خوبی در زمان عرضه مواجه بود. این اثر نیز به عنوان یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی، از بازی تخته‌ای Mordheim کمپانی گیمز ورک‌شاپ اقتباس شده بود. روگ فکتور که تجربه قبلی ساخت چنین بازی را در کارنامه دارد، بازی جدید را به این شکل توصیف کرده است:

Necromunda: Underhive Wars یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی-تاکتیکی است. اعضای بی‌رحم باندهای تبهکار و رقیب بر سر دراختیار گرفتن کنترل Underhive مبارزه می‌کنند؛ محوطه بسیار بزرگی از کارخانه‌های متروکه، آهن‌ها و فلزهای زنگ زده و فن‌آوری‌های فراموش شده. هرج و مرج، خشونت و خیانت در این منطقه جهنمی حکمفرما است، منطقه‌ای که برای مدتی طولانی رنگ یک جامعه متمدن را ندیده است.

مشخص نیست بازی جدید، فرارتر از یک بازی نوبتی سنتی نسبت به Mordheim باشد یا خیر ولی با توجه به مشکلاتی که آن بازی داشت، می‌توان امیدوار بود که همین‌طور شود. آن بازی روش جالبی را برای حرکت دادن شخصیت‌ها داشت ولی در زمان حرکت، دنیای اطراف منجمد می‌شد و برای نقشه‌ها مشکل ایجاد می‌کرد. انتظار می‌رود به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده