نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire رسما معرفی شد

استودیو آبسیدین رسما بازی Pillars of Eternity II: Deadfire را معرفی و کمپین کسب بودجه آن را آغاز کرد.

از چند وقت پیش شایعه‌ها و اخبار بازی متعددی پیرامون استودیو آبسیدین و پروژه جدید آن‌ها منتشر می‌شود و حال این استودیو رسما اعلام کرده که بازی بعدی آن‌ها Pillars of Eternity II: Deadfire خواهد بود؛ نسخه دوم بازی بسیار موفق Pillars of Eternity که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و یادآور بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک بود. آبسیدین همچنین قصد دارد بودجه ساخت بازی جدید خود را نیز مانند نسخه قبلی با استفاده از کمک‌های گیمر‌ها جمع‌آوری کند. البته با این تفاوت که نسخه اول بودجه خود را از طریق کیک استارتر جمع‌آوری کرد ولی بازی Pillars of Eternity II: Deadfire برای کسب بودجه راهی فیگ شده است.

تفاوت فیگ با کیک استارتر در این است که علاقه‌مندان با سرمایه‌گذاری روی بازی در فیگ، می‌توانند در سود آن سهیم باشند. آبسیدین برای ساخت این بازی به حداقل ۱.۱ میلیون دلار بودجه نیاز دارد و سقف نهایی مبلغی که می‌تواند در فیگ برای این بازی جمع‌آوری شود نیز ۲.۵ میلیون دلار اعلام شده است. فرگوس اورگوهارت، رییس استودیو آبسیدین، در مورد انتخاب فیگ گفت:

ما از تمامی طرفدارانی که کمک کردند بازی اول سری Pillars of Eternity ساخته شود سپاس‌گزاریم و تصمیم گرفتیم تا بنا به تقاضای آن‌ها، بودجه نسخه دوم را به جای کیک استارتر از طریق فیگ جمع آوری کنیم. چرا که هدف ما این است که کاربران بتوانند علاوه بر لذت بردن از خود بازی، در سود احتمالی و موفقیت‌های تجاریی آن نیز سهیم باشند.

اورگوهارت همچنین در مورد خود بازی اعلام کرده که در ساخت Pillars of Eternity II: Deadfire از آثاری چون Baldur's Gate 2: Shadows of Amn ،Icewind Dale و Planescape: Torment الهام گرفته شده است و بازی علاوه بر اینکه قرار است تمامی ویژگی‌های مثبت نسخه اول خود را حفظ کند، در کنار آن المان‌هایی جدیدی چون شهر‌های زنده‌تر و پویاتر و جهانِ باز وسیع‌تر نیز خواهد داشت. به‌علاوه طبق اعلام سازندگان بازی در این نسخه گیمر‌ها کنترل بیشتری روی قابلیت‌ها و ویژگی‌های شخصیت‌ها خواهند داشت و می‌توانند آن‌ها را بهتر شخصی‌سازی کنند.

هنوز هیچ تاریخ عرضه احتمالی‌ای برای بازی اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده