// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۰

سه بازی به ویژگی Backward compatibility اضافه شد

همانطور که لری هرب اعلام کرده بود، سه بازی دیگر به ویژگی Backward compatibility پلتفرم ایکس‌باکس وان اضافه شد.

اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی بود که ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل موسوم به Backward compatibility در اختیار دار‌ندگان پلتفرم ایکس باکس وان قرار گرفت و از این تاریخ کمپانی مایکروسافت همواره در حال در جهت افزایش تعداد بازی‌های این ویژگی قدم برداشته است. حا‌ل همان‌طور که میجور نلسون پیش از این در قالب یک توییت خبر از اضافه شدن سه بازی Midway Arcade Origins ،Mutant Storm Empire و Tekken 6 به ویژگی مذکور و امکان تجربه آن‌ها بر روی پلتفرم نسل هشتم مایکروسافت خبر داده بود، سه بازی مذکور در دسترس دارندگان این پلتفرم قرار گرفتند.

کسانی که این سه بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت آن‌ها به کتاب‌خانه کنسول خود مراجعه کنند. همچنین امکان خرید و دریافت آن‌ها از طریق کنسول یا قرار دادن در لیست دانلود به‌واسطه وب‌سایت Xbox.com وجود دارد. میزان فضای مورد‌نیاز و قیمت بازی‌های جدید ویژگی Backward compatibility را در زیر مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی نام‌ها به صفحه مربوط در وب‌سایت ایکس‌باکس منتقل خواهید شد:

  • Midway Arcade Origins (فضای مورد‌نیاز: ۱۹۹٫۰۱ مگا‌بایت، قیمت: ۲۰ دلار)
  • Mutant Storm Empire (فضای مورد‌نیاز: ۴۵٫۳۴ مگا‌بایت، قیمت: ۱۰ دلار)
  • Tekken 6 (فضای مورد‌نیاز: ۶٫۶۳ گیگا‌بایت، قیمت: ۱۵ دلار)

با احتساب سه بازی مذکور، مجموع بازی‌هایی که کمپانی مایکروسافت به ویژگی پشتیبانی از نسل قبل در ماه جاری اضافه کرده به عدد ۱۳ یافته است. هم‌اکنون زمینه تجربه بیش از ۳۰۰ بازی پلتفرم ایکس باکس 360 بر روی ایکس‌باکس وان وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به Alan Wake ،Bayonetta ،Dark Souls و Fallout: New Vegas اشاره کرد. علاوه بر این بر‌طبق آمار رسمی منتشر شده در مجموع بازیکنان ۲۶۵ میلیون ساعت را به تجربه بازی‌های ویژگی Backward compatibility اختصاص داده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده