نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

انتشار جزییات بخش چندنفره و سیستم موردنیاز Mass Effect: Andromeda در آینده نزدیک

سازندگان بازی Mass Effect: Andromeda اخیرا طی یک پرسش و پاسخ توییتری اطلاعات جدیدی از آن ارائه کرده‌اند.

چند روز پیش بود که استودیو بایوور رسما تاریخ عرضه بازی Mass Effect: Andromeda را اعلام کرد که بر اساس آن، این اثر در تاریخ ۱ فروردین در آمریکا و ۳ فروردین در اروپا برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. این استودیو همچنین دیروز هم یک ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی منتشر کرد که مواردی چون مبارزات، سیستم ارتقا شخصیت و همچنین محیط‌های بازی را نشان می‌داد.

پس از انتشار این تریلر، سازندگان بازی طی توییت‌هایی به پرسش‌های طرفداران پاسخ داده و اطلاعات جالبی از بازی ارائه کرده‌اند. ابتدا آرون فلین، مدیر کل بایوور، در پاسخ پرسشی که یکی از طرفداران در مورد بخش چندنفره بازی پرسیده بود گفت که «به زودی اطلاعاتی از این بخش نیز ارائه می‌شود».

سپس یکی دیگر از طرفداران از فلین در مورد مشخصات سیستم موردنیاز بازی سوال کرد و مدیر بایوور هم اعلام کرد که در فاصله کمی مانده به انتشار بازی و احتمالا در ماه فوریه، جزییات سیستم موردنیاز اعلام خواهد شد.

استودیو بایوور پیش از عرضه بازی قبلی خود یعنی Dragon Age: Inquisition، با انتشار ویدیو‌هایی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن روند بازی را به نمایش گذاشته بود و حال فلین در پاسخ یکی از طرفداران گفته که چنین ویدیو‌های طولانی‌ای از گیم‌پلی بازی برای نسخه جدید مس افکت نیز منتشر خواهند شد تا گیمر‌ها بیشتر با روند بازی آشنا شوند.

در پایان هم مک والترز، کارگردان بازی، اعلام کرد که در این بازی خبری از محدودیت‌های کلاسی نخواهد بود و گیمر‌ها می‌توانند از بین تمامی قدرت‌ها (Powers) آن‌هایی را که مورد پسند‌شان است انتخاب و استفاده کنند.

اگر از طرفداران سری بازی‌های مس افکت هستید، می‌توانید نسخه دوم این سری را به صورت رایگان از اوریجین دریافت کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده