نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Let It Die در کشور‌های بیشتری عرضه شد

امروز استودیو Grasshopper Manufacture‌ اعلام کرد بازی Let It Die در کشور‌های بیشتری در دسترس قرار گرفته است و رویداد تعطیلات زمستانی بزودی منتشر خواهد شد.

امروز شرکت GungHo Online Entertainment و استودیو بازی‌سازی Grasshopper Manufacture در کنفرانس خبری خود اعلام کردند بازی Let It Die در کشور‌های بیشتری منتشر شده است و بزودی رویداد ویژه تعطیلات زمستانی برای این بازی شروع خواهد شد.

امروز رویداد Bloody Holiday Fest در بازی Let It Die به عنوان یک بروزرسانی برای رویداد Tokyo Death Metro Raid Fest این بازی که تا ۸ دی جریان دارد منتشر خواهد شد؛ این بروزرسان دارای لوت‌های بهبود یافته همراه با آیتم‌های بهتر خواهد بود و در صورت رسیدن تعداد گیمر‌ها به حد نصاب خاصی، SPLithium به اندازه کافی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. همچنین هدیه‌های روزانه‌ای تا روز ۱۴ دی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

پس از اینکه بازی Let It Die به طور کامل در اروپا در دسترس قرار گرفت، این بازی به صورت جهانی در فروشگاه‌ پلی‌استیشن منتشر شده است. بازی Let It Die دارای Express Pass‌ ماهانه به قیمت ۱۵ دلار خواهد بود که بازیکنان با خرید این بسته، می‌توانند سایز کیف خود را به سطح ۱۰ افزایش بدهند و عکس برگردان‌های روزانه‌ای دریافت خواهند کرد که بازیکنان می‌توانند در پروفایل خود استفاده کنند و می‌توانند هر وقت که خواستند از Royal Elevator استفاده کنند.

بازی Let It Die یک بازی رایگان است که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده