نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

آپدیت جدید Rainbow Six Siege با هدف بهبود عمده شخصیت ها امروز عرضه شد

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege امروز عرضه شد.

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege که امروز عرضه شد تغییرات زیادی در شخصیت‌های بازی به وجود آورد و یک نقشه جدید برای بخش PvP به بازی اضافه کرد. شخصیت Tachanka از ابتدای بازی حاضر بود و به عنوان یکی از ضعیف‌ترین شخصیت‌های قابل بازی موسوم به «اپراتور»ها شناخته می‌شود. یوبیسافت (Ubisoft) امروز در توضیحات آپدیت گفت که Tachanka کمترین میزان انتخاب بین دیگر «اپراتور»ها را داشته است. یوبیسافت در این رابطه گفت:

وقتی به Tachanka نگاه می‌کنیم، بزرگ‌ترین ضعف در ابزار او است. نسبت بین تیربار و پویایی او به اندازه کافی خوب نیست. مهاجمین راه‌های زیادی برای مقابله با او دارند و به راحتی ‌می‌توانند به سرش ضربه وارد کنند.

با این آپدیت، یک سپر به تیربار Tachanka اضافه می‌شود که جلوی وارد شدن ضربه به سرش از روبرو را می‌گیرد. با این حال، این امکان وجود دارد که او را دور زد و به او ضربه وارد کرد اما سپر کار بازیکنانی که از Tachanka استفاده می‌کنند را مقداری راحت‌تر می‌کند. البته اگر به اندازه کافی به سپرش شلیک شود، می‌توان آن را نابود کرد. در جبران محافظت اضافه شده، این اسلحه حالا مقداری خطای شلیک دارد. همچنین یک نقشه جدید به نام «دانشکده بارتلت» (Bartlett University) به بازی اضافه می‌شود که تا به حال در مودهای PvE در دسترس قرار داشته است و حالا ارتقا یافته تا در PvP نیز مورد استفاده قرار دهد. یوبیسافت در این رابطه گفته است:

این نقشه معایب قبلی را  برطرف کرده است و ساخت و ساز جدید و جلوه‌های بهتری در آن مورد استفاده قرار گرفته شده است.

در حالی که تغییرات Tachanka مهم‌ترین بخش از تغییرات شخصیت‌ها است اما دیگر شخصیت‌ها نیز دست خوش تغییراتی خواهند شد. یک نارنجک‌ خوشه‌ای به شخصیت Fuze اضافه می‌شود و برد این نارنجک‌ها و تاثیرگذاری آن‌ها نیز بیش‌تر خواهد شد. شخصیت Bandit هم یک باتری اضافه دریافت می‌کند و کپسول‌های گاز Smoke نیز مانند نارنجک خواهند بود و مثل بمب‌ C4 پرتاب نخواهند شد. شخصیت Blackbeard هم از سه جهت تغییر کرده است. از سپر وی خون کم می‌شود، زمانی که برای کنار بردن اسلحه از جلوی صورتش نیاز دارد افزایش پیدا کرده و وقفه بین توقف دویدن و گذاشتن سپر نیز از بین رفته است.

همچنین تغییراتی در اسلحه برخی شخصیت‌ها به وجود آمده است. هدف اصلی هم سطح کردن SMGها در مقابل دیگر اسلحه‌ها است. مقدار خطا رفتن تیر در SMGها کم شده است. لیست کامل تغییرات را نیز می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

همچنین نارنجک‌ها تاثیرگذارتر شده‌اند و مقاومت سپرها در مقابل انفجارها به غیر از سپر Tachanka  و Blackbeard بیشتر شده است. برخی باگ‌های بازی نیز رفع شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده