نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

۹۰ درصد از ساخت Resident Evil 7 به پایان رسیده است

بنا به اعلام کپکام، ۹۰ درصد از ساخت Resident Evil 7 به پایان رسیده است.

یکی از مشکلاتی که این روز‌ها برای برخی بازی‌ها رخ می‌دهد، تاخیر خوردن آن‌ها است. ولی به نظر می‌رسد که بازی Resident Evil 7 دچار چنین مشکلی نخواهد شد. کپکام اخیرا جلسه‌ای با برخی طرفداران بازی داشته است و عکسی از این جلسه منتشر شده که نشان می‌دهد ۹۰ درصد از روند ساخت بازی به پایان رسیده است. شما می‌توانید این عکس را در ادامه مشاهده کنید:

Resident Evil 7

با چنین پیشرفتی که در روند ساخت بازی حاصل شده است، به جرات می‌توان گفت که رزیدنت ایول ۷ قطعا در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.

همچنین در جریان این جلسه کپکام نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی را هم برای طرفداران به نمایش گذاشته است و آنیِل که از افراد حاضر در این جلسه بود، اعلام کرده که این نسخه بسیار زیباست. آنیل همچنین به یک نسخه دمو از بازی هم دسترسی داشته که البته اجازه انتشار تصویر، ویدیو یا اطلاعاتی از آن را ندارد. با این حال وی متنی در مورد این دمو منتشر کرده است:

یک نسخه دموی جدید از RE7 تجربه کردم. اجازه ندارم که اطلاعاتی از آن ارائه بدهم. ولی واقعا از آن لذت بردم. مسیری را که بازی در پیش گرفته واقعا دوست دارم. حس می‌کنم که طرفداران جدید و قدیمی این بازی و افرادی که مثلا نسخه چهارم یا حتی نسخه‌های کلاسیک را دوست داشتند، از تجربه نسخه هفتم لذت خواهند برد.

چندی پیش Capcom دو تریلر جدید از Resident Evil 7 منتشر کرد که می‌توانید آن‌ها را در زومجی تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده