نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

سازندگان NiOh دو شخصیت جدید این بازی را معرفی کردند

سازنده‌ی NiOh حضور شخصیت توکوگاوا ایه‌یاسو و نینجای جوانی به نام اوکاتسو را در این بازی تأیید کرد.

استودیو تیم نینجا (Team Ninja) قرار است با بازی NiOh داستانی افسانه‌ای را برای مخاطبان‌اش تعریف کند؛ اما این حقیقت باعث نشده تا استودیوی ژاپنی در ساخته‌ی جدیدش از اشاره به تاریخ ژاپن و شخصیت‌های مطرح آن صرف‌نظر کند. از این‌رو تیم نینجا پس از اعلام کردن اینکه هاتوری هانزو، نینجای پرآوازه‌ی دوره‌ی سنگوکو، را در NiOh به تصویر کشیده، اکنون از اضافه شدن یک شخصیت تاریخی دیگر به بازی‌اش، خبر داده است.

توکوگاوا ایه‌یاسو (Tokugawa Ieyasu) همان شخصیتی است که اخیرا حضور داشتن‌اش در دنیای NiOh تأیید شده است. تاریخ ایه‌یاسو را به‌عنوان بنیان‌گذار شوگون‌سالاری توکوگاوا می‌شناسد؛ بنابراین انتظار می‌رود که در بازی هم با‌ شخصیت مقتدری سر و کار داشته باشیم.

بازی NiOh - شخصیت توکوگاوا ایه یاسو

در این میان، تیم نینجا از یک شخصیت دیگر با نام اوکاتسو (Okatsu) هم نام برده است. او یک نینجای زن (اصطلاحاً کونایچی) است که ظاهراً زیر نظر هاتوری هانزو فعالیت می‌کند و مانند بیشتر نینجاها دل خوشی از سامورایی‌ها ندارد. البته از اینکه آیا در تاریخ ژاپن اوکاتسویی در کنار هانزو بوده یا خیر، اطلاعی نداریم؛ مگر آنکه بخواهیم انیمه‌های اکشن را ملاک‌مان قرار دهیم!

بازی NiOh - شخصیت اوکاتسو

بازی NiOh داستانی خیالی را با محوریت ویلیام آدامز، دریانورد انگلیسی و اولین سامورایی غربی ژاپن، روایت می‌کند. ساخته‌ی تیم نینجا، که پر از عناصر ماورایی است و دنیایی تیره و بی‌رحم را به تصویر می‌کشد، قرار است در ۲۱ بهمن‌ماه (۹ فوریه ۲۰۱۷) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.


منبع Twinfinite VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده