// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

جزییات بروزرسانی 3.16 بازی Smite منتشر شد

طبق روال همیشگی استودیو های-رِز، پس از گذشت تقریبا دو هفته از انتشار بروزرسانی 3.15 بازی Smite، جزییات بروزرسانی 3.16 این بازی منتشر شده که می‌توانید همراه با زومجی از آن مطلع شوید.

بروزرسانی 3.16 بازی Smite، محصول استودیو Hi-Rez، شامل یک شخصیت جدید، چندین ظاهر (Skin) جدید و تغییراتی در آیتم‌های بازی است. این شخصیت جدید که در تمدن ژاپن قرار می‌گیرد، «Izanami» نام دارد و یک شکارچی یا Hunter محسوب می‌شود. حملات پایه (Basic Attack) او مانند یک بوم‌رنگ عمل می‌کنند، بطوری که با پرتاب کردن داس‌هایش،‌تمامی دشمنان در مسیر مورد اصابت قرار گرفته و در هنگام برگشت داس‌ها نیز مجددا صدمه خواهند دید. او به هیچ‌یک از شخصیت‌های بازی شباهت ندارد د دارای ویژگی‌های خاصی است. اما مقیاس ضربات پایه‌ی او و کسانی که توسط ضرباتش مورد اصابت قرار می‌گیرند پایین است. بطوری که تنها بر اولین کسی که با آن برخورد می‌کند اثر می‌گذارد و میزان Lifesteal به ۳۳ درصد کاهش پیدا می‌کند (Lifesteal به شما کمک می‌کند که با زدن هر ضربه به دشمن، مقداری از خون وی را صاحب شوید) همچنین داس‌های وی می‌توانند در هنگام برگشت از موانعی مانند دیوار عبور کرده و از این طریق بازیکنان می‌توانند سریع‌تر به دشمنان ضربه وارد کنند.

ویژگی ثانویه‌ی شخصیت Izanami نیز به ازای هر ۱۵ درصد خونی که از دست می‌دهد، ۴ درصد به میزان نفوذ (Peneteration) وی اضافه می‌کند. اولین قابلیت وی که «Sickle Storm» نام دارد در ازای امکان بوم‌رنگ گونه‌ی داس‌هایش، قدرت بیشتر به آن‌ها می‌دهد. قابلیت «Spectral Projection» وی باعث ضربه زدن و کند کردن حریفان در یک خط مستقیم می‌شود و اگر یکی از آنان کشته شود، مقداری به میزان کند کنندگی این قابلیت برای مدتی محدود اضافه می‌شود. قابلیت سوم وی، «Fade Away» به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه بصورت مخفیانه از زیر زمین حرکت کرده و تنها در صورت اتمام وقت یا استفاده از قابلیت‌هایش یا ضربه خوردن نمایان شود. قابلیت نهایی یا Ultimate وی نیز که «Dark Portal» نام دارد تمامی دشمنان داخل یک محدوده‌ی خاص را برای مدتی ساکت کرده و به همه‌ی آنان ضربه وارد می‌سازد.

این بروزرسانی علاوه بر اضافه کردن شخصیت ذکر شده، تعدادی ظاهر یا Skin جدید، تعدادی دستاورد (Achievement) و مواردی دیگر را نیز به بازی اضافه می‌کند. اسکین‌های جدید برای شخصیت‌های Bacchus، Nu Wa، Fafnir، Nox و Sylvanus هستند که می‌توانید تصاویر آنها را در زیر مشاهده کنید:

این بروزرسانی همچنین تغییراتی را نیز در سیستم بازی‌یابی ایجاد می‌کند، بطوری که دیگر امکان بازی ۳ نفره بصورت گروهی در Party، در سبک Ranked Conquest وجود نخواهد داشت. در بخش آیتم‌های بازی نیز، از این پس زمان مورد نیاز برای استفاده‌ی مجدد (Cooldown) رِلیک «Phantom» بیشتر خواهد بود، اما در عوض تمامی هم تیمی‌های اطراف شما نیز از اثر این رلیک بهره‌مند خواهند شد. از جمله‌ی سایر تغییرات می‌توان به کاهش قیمت آیتم‌های «Magi's Blessing» و «Spectral Armor»، افزایش قدرت Magical آیتم «Divine Ruin»، افزایش محافظت فیزیکی آیتم «Witchblade»، کاهش قیمت و قدرت Magical آیتم «Pythagorem's Piece» در ازای افزایش قدرت Magical و قابلیت Lifesteal که به هم تیمی‌های اطراف شما می‌دهد، اشاره کرد.

تغییرات اعمال شده در برخی شخصیت‌های بازی نیز شامل تغییر میزان Cooldown قابلیت Pin شخصیت Erlang Shen به ۱۶ ثانیه، کاهش طلای بدست آمده توسط قابلیت Passive شخصیت Fafnir و افزایش زمان مورد نیاز برای استفاده از قابلیت Coerce همین شخصیت، افزایش قدرت قابلیت Verdant Growth شخصیت Sylvanus و افزایش میزان محافظت قابلیت Wisps همین شخصیت و همچنین کاهش Cooldown قابلیت Nature's Grasp همین شخصیت، هستند. از جمله‌ی دیگر تغییرات اعمال شده در شخصیت‌های بازی می‌توان به افزایش قدرت و محدوده‌ی قابلیت Ricochet شخصیت Hou Yi در ازای کاهش میزان قدرت اضافه‌ای که به قابلیت Passive وی می‌دهد (Bonus Damage) ، لغو شدن امتیاز نفوذی (Bonus Peneteration) که در سطح پنجم قابلیت Mark of the Golden Bow، به این شخصیت داده می‌شد، در ازای امکان نمایان کردن اهداف علامت‌گذاری شده در تمامی سطوح (Marked Enemies)، اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده