نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

نگاهی به اتفاقات مهم Dota 2 در هفته ای که گذشت- قسمت ششم

بعد از پایان مسابقات شانگهای بازی Dota 2 شاهد تغییراتی در بین ترکیب تیم‌های مختلف و آغاز تورنمنت‌های دیگر هستیم. زومجی را همراهی کنید تا نگاهی به اخبار مهم هفته گذشته داشته باشیم.

XBOCT در مسابقات Dota Pit همراه تیم Virtus.Pro خواهد بود

بعد از جدایی الکساندر 'XBOCT ' داشکویچ از تیم Empire این بازیکن بدون تیم بود تا اینکه بعد از نتایج نه چندان درخشان VP در مسابقات شانگهای، مربی این مجموعه اروپایی خبر از جایگزینی XBOCT و کنار گذاشتن Silent داد. این گونه که به نظر می‌رسد این تغییرات به خاطر مشکلات خانوادگی Silent صورت گرفته است و XBOCT‌ به عنوان بازیکن ذخیره در این مسابقات همراه تیم VP خواهد بود.

shanghai_champions_Secret-Dota-2-Zoomg

قهرمانی تیم Secret در مسابقات زمستانی شانگهای

بالاخره بعد از فراز و نشیب‌های فراوان و رقابت‌های مهیج این دوره، دو تیم Secret و Liquid در گراندفینال تورنمنت به مصاف هم رفتند تا Puppey و همراهانش بتوانند دوباره شانس خود را برای فتح جایزه ۱/۱ میلیون دلاری این مسابقات امتحان کنند. در این مسابقه بازی اول با پیروزی Secret‌ به پایان رسید و در دومین دیدار Liquid برنده میدان بود؛ اما Secret‌ با درخشش بازیکنان خود توانست دو رقابت بعدی را به نفع خود تمام کند و با نتیجه ۳-۱ و عملکردی عالی فصل زمستانی مسابقات شانگهای را با قهرمانی پشت سر بگذارد.

Iceiceice و Fenrir به تیم EHOME پیوستند

بعد از ناکامی تمام تیم‌های چینی حاضر در رقابت شانگهای جابه‌جای در ترکیب این مجموعه‌ها دور از انتظار نبود و EHOME نیز که تا قبل از مسابقات لقب بهترین تیم چینی را یدک می‌کشید با تغییرات زیاد در اعضا سعی دارد تا به دوران اوج خود بازگردد. Iceiceice و Fenrir  بازیکنان سابق تیم Vici Gaming قرار است جایگزین چن 'Cty' تیانیو و هو 'Kaka' لیانگ ژی شوند تا به بازسازی این تیم کمک کنند.

ترکیب جدید EHOME:

China Zhang 'LaNm' Zhicheng
China Wang 'old chicken' Zhiyong
China Ren 'eLeVeN' Yangwei
Singapore Daryl Koh 'iceiceice' Pei Xiang
China Lu 'Fenrir' Chao

epicenter-Dota-2-Zoomgمسابقات جدیدDota 2 Epicenter با جایزه ۵۰۰ هزار دلاری

این تورنمنت که قرار است اولین فصل خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کند، در شهر مسکو برگزار خواهد شد. تیم های حاضر در مرحله مقدماتی سه منطقه اروپا، آمریکا و آسیای شرقی پس فردا کار خود را شروع خواهند کرد و از هر ناحیه یک نماینده بلیت سفر به کشور روسیه را دریافت می‌کند. مرحله اصلی رقابت‌ها در تاریخ ۹ تا ۱۵ می (۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت) کار خود را شروع خواهد کرد.

شش تیم از ده تیم حاضر درEpicenter مستقیما دعوت شده‌اند عبارتند از:

United States Evil Geniuses
Europe Team Secret
Europe OG
Europe Team Liquid
Russia Virtus.Pro
Sweden Alliance

قرار بود EHOME یکی از شش تیم دعوت شده باشد که ازعدم حضور خود در این مسابقات خبر داد تا Liquid  جایگزین این تیم شود.

آغاز مرحله اصلی فصل چهارم  مسابقات Dota 2 Pit در کشور کرواسی

۱۹ و ۲۰ مارس ( ۲۹ اسفند و ۱ فروردین) شاهد آغاز مرحله اصلی فصل چهارم تورنمنت Dota 2 Pit با حضور هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها خواهیم بود. جایزه این دوره به لطف فروش خوب آیتم‌های مخصوص آن تا سقف ۱۹۰ هزار دلار پیشرفت داشته است و EG برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در دوره قبل باید نتیجه به دست آمده در مسابقات شانگهای را فراموش کند.

تیم‌های حاضر در فصل چهارم Dota 2 Pit:

United States Evil Geniuses (دعوت شده)
Europe OG (دعوت شده)
Europe Team Secret (دعوت شده)
Russia Virtus.Pro (دعوت شده)
Korea MVP.Phoenix (برنده مرحله مقدماتی منطقه آسیای‌شرقی)
United States compLexity Gaming (برنده مرحله مقدماتی منطقه آمریکا)
Ukraine Natus Vincere (برنده مرحله مقدماتی منطقه اروپا)
Russia Team Empire (برنده مرحله مقدماتی منطقه اروپا)

Major_manila--Dota-2-Zoomg

زمان برگزاری Major بهاری مانیل

مسابقات مانیل به عنوان آخرین Major فصلی قبل از برگزاری تورنمنت The International 6 در تاریخ ۷ تا ۱۲ ژوئن (‌۱۸ تا ۲۳ خرداد ۹۵) در کشور فیلیپین برگزار خواهد شد و بعد از پایان رقابت‌ها شاهد آغاز مرحله مقدماتی مسابقات TI6 خواهیم بود که در اواخر خرداد آغاز می‌شود و تورنمنت اصلی نیز در اواسط مرداد کار خود را شروع خواهد کرد. کمپانی ولو تریلر زیبایی برای مسابقات مانیل تهیه کرده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

|

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده