نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Titanfall به‌زودی به سرویس Origin Access اضافه می‌شود

بازی Titanfall قرار است در آینده‌ی نزدیک از طریق سرویس Origin Access در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار بگیرد. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد Titanfall را به‌زودی به مجموعه بازی‌های سرویس اوریجین اکسس (Origin Access) اضافه کند. البته این ناشر هنوز تاریخ دقیقی را در این مورد اعلام نکرده است.

سرویس Origin Access همانند امکاناتی که EA Access برای دارندگان ایکس‌باکس وان فراهم می‌کند، به کاربران پی‌سی امکان می‌دهد تا در ازای پرداخت ۵ دلار در ماه، مجموعه‌ای از بازی‌های برگزیده‌ی EA را بدون آنکه هزینه‌ای بابت خریداری آن‌ها بپردازند، تجربه کنند. همچنین این سرویس امکان دسترسی زودهنگام (Early access) به بازی‌های در شرف انتشار الکترونیک آرتز را، در کنار ۱۰ درصد تخفیف در خرید از فروشگاه Origin، در اختیار مشترکین‌اش قرار می‌دهد. در حال حاضر Need For Speed Rivals، سه‌گانه‌ی Dead Space، نسخه‌ی سوم و چهارم Battlefield به‌علاوه‌ی Battlefield Hardline، سری Dragon Age و FIFA 15 از جمله آثار شاخصی هستند که در فهرست بازی‌های Origin Access به چشم می‌خورند.

نسخه‌ی دوم تایتان فال قرار است در سال مالی ۲۰۱۷ الکترونیک آرتز، بین اول آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶)، به بازارها عرضه شود. بنا به شنیده‌ها، این بازی قرار است دارای کمپین تک-نفره باشد.

منابع: PCGamer / GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده