// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱

صحبت‌های دستیار کارگردان خلاق بازی The Division 2 درباره‌ی آینده‌ی آن

در مصاحبه‌ای با GamingBolt، دستیار کارگردان خلاق بازی The Division 2 درباره‌ی برنامه‌ها و آینده‌ی این بازی صحبت می‌کند.

با انتشار بسته‌ی الحاقی Warlords of New York و بازگشت به جایی که همه چیز از آن‌جا آغاز شد، بازی The Division 2 وارد مرحله بعدی زندگی خود شده است و آینده‌ی بازی شوتر و جهان باز استودیو یوبی‌سافت جالب به نظر می‌رسد. بازی The Division 2 علاوه‌بر محتوا، نقشه و داستانی جدید، تغییراتی اساسی در بسیاری از سیستم‌های اصلی خود ایجاد کرده است. همچنین در فصول جدید، نحوه رسیدگی به محتوای پس از عرضه نیز متفاوت خواهد بود. به‌دلیل اینکه بازی The Division 2 قصد دارد بازیکنان را تا مدت‌ها پس از عرضه سرگرم نگه دارد، مشخص است که بازیکنان The Division 2 می‌توانند چشم به راه محتویات زیاد جدیدی باشند. برای درک این موضوع که بسته‌ی الحاقی اخیر چگونه‌ آینده‌ی این سری را شکل خواهد داد، سایت GamingBolt مصاحبه‌ای را با دستیار کارگردان خلاق بازی The Division 2، یانیک بنچراو (‌Yannick Banchereau) ترتیب داده است.

Division 2: Warlords of New York

انتشار بسته‌ی الحاقی Warlords of New York را به شما تبریک می‌گویم! بازخورد بازیکنان از زمان انتشار این بسته‌ چگونه بوده است؟

شگفت انگیز بوده است! دیدن اینکه بازیکنان برای بازگشت به نیویورک و شکار آرون کینر هیجان زده‌اند، خارق‌العاده است. به‌طور کلی، ما از استقبال بازیکنان و بازخورد مثبتی که از اعلام و انتشار این بسته حاصل شد، بسیار خوشحالیم. البته ما اجازه ندادیم این بازه‌ی سرشار از انرژی مثبت حواس ما را پرت کند، بنابراین ما سریعاً وارد حالت دریافت بازخورد شدیم تا همه مواردی که به خوبی با بازیکنان ما ارتباط برقرار نمی‌کرد را برطرف کنیم.

آیا در حال حاضر به‌عنوان یک پاسخ مستقیم برای بازخورد بازیکنان، اصلاحات یا به‌روزرسانی‌هایی برای بسته‌ی الحاقی یا بازی اصلی در دست ساخت است؟

با وجود اینکه ما به‌دلیل جریان فعلی مشغول دورکاری از خانه‌هایمان هستیم‌، موارد زیادی وجود دارد که ما در حال کار روی آن هستیم و این موارد مستقیماً براساس بازخورد بازیکنان بوده است. ما درباره سختی کلی بازی‌، به‌ویژه در درجه‌های سختی بالاتر، اظهار نظرهای زیادی دریافت کرده‌ایم بنابراین ما خواستیم اطمینان حاصل کنیم که به این بازخوردها توجه شود. ما روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه به‌روزرسانی (TU 8.4) را منتشر کردیم که حاوی تغییرات متعادل کننده زیادی در مورد آن مسئله‌ی خاص بود. همچنین ما اولین فصل خود را نیز آغاز کرده‌ایم و باتوجه‌به حجم آن می‌توانید تصور کنید که عناصر زیادی وجود دارد که بازیکنان ما دوست دارند ما آن‌ها را در جهت‌های مختلف تکامل دهیم. باتوجه‌به تجربه ما در ایجاد این نوع محتوا‌، ما انتظار چنین بازخوردی را داشتیم و اطمینان حاصل کردیم که به محض انتشار آن آمادگی رسیدگی به بازخوردها را داشته باشیم. بازیکنان ما به ما کمک می‌کنند تا آنچه که باید بهبود یابد را شناسایی کنیم.

Warlords of New York

انتشار بسته‌ی الحاقی Warlords of New York همراه‌با برخی تغییرات اساسی در تجهیزات و مکانیزم‌های پیشرفت در بازی پایه همراه بود. چه عاملی باعث ایجاد انگیزه برای اعمال این تغییرات شد؟ روند شناسایی مناطقی که نیاز به کار مجدد داشتند چگونه بوده است؟

بازی The Division 2: Warlords of New York شامل تمرکز برای طراحی دوباره‌ی سیستم‌ها و حالت‌های گیم‌پلی می‌شود که همگی از بازخورد بازیکنان و تقویت مکانیسم‌های اصلی بازی The Division 2 سرچشمه می‌گیرد. درحالی‌که پیشرفت از مراحل ۱ تا ۳۰ بازی The Division 2 تجربه‌ای رضایت بخش بود اما بازخورد بازیکنان متعهد ما نشان می‌داد که آن‌ها در بخش Endgame بازی با تعداد گزاف RNG مشکل داشتند. یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای افزایش رضایت بازیکنان درمورد RNG و لوت، ایجاد تغییراتی در تجهیزات و سلاح‌های بازی بود. تمامی این تغییرات جهت ایجاد یک سیستم RPG قابل درک‌تر با گزینه‌های بیشتری برای ساخت‌های قابل ترقی به وجود آمده است. رابطه کاربری بازی نیز به‌گونه‌ای بهبود پیدا کرده است که کیفیت تجهیزات و سلاح‌ها را به شکل بهتری نشان بدهد. همچنین گاد رول‌ها، که درواقع بهترین نوع آیتم‌هایی هستند که می‌توان لوت کرد، نیز به بازی بازگشته‌اند.

هدف ما از گسترش تنوع و هم افزایی بین آیتم‌ها، ست‌های برند، مجموعه تجهیزات و مهارت‌ها، پشتیبانی از ساخت‌ها و تنوع بیشتر‌ در بازی است. این کار به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تمرکز خود را بین ساخت‌های دفاعی، تهاجمی و کاربردی با تمرکز بیشتری بر آمارهای پایه‌ای تنظیم کنند. علاوه‌بر تغییرات بزرگی که ما به تجربه Dark Zone PvPvE بازی اضافه کرده‌ایم، هیچ تغییر گسترده‌ای به‌طور خاص در عناصر PvP Conflict ایجاد نشده است. بااین‌حال این آزادی و تنوع جدید در ساخت‌ها، کنترل بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا نحوه عملکرد خود را برای بخش PvP ارزیابی کنند.

ما همچنین پس از اتمام Warlords of New York، سیستم پیشرفت سطح SHD را برای بازیکنانی که وارد بخش endgame بازی می‌شوند اضافه کرده‌ایم. هر سطح به بازیکنان perk point‌ هایی برای سرمایه‌گذاری جهت بهبود stat و bonuse می‌دهد که جایگزین Field Proficiency Cache شده است. سطح‌های SHD به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قبل از رسیدن به سطح SHD بعدی، در یکی از چهار دسته ویژگی‌های متمایز هسته‌ای به همراه یک دسته scavenging که به شما اعتبار یا مواد برای ساخت آیتم‌های مختلف عطا خواهد کرد، سرمایه‌گذاری کنند. این سیستم SHD سطح به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سبک‌های بازی خود را به نمایش بگذارند و در همین حین شخصیت آن‌ها درکنار جهان بازی پیشرفت خواهد کرد تا همواره بتواند بازیکنان را به چالش بکشد.

ما همچنین فصل‌هایی را برای بازیکنانی که کمپین Warlords of New York را کامل کرده‌اند، معرفی کرده‌ایم. فصل‌ها با الهام از جنبه‌های کلی بخش endgame بازی سعی می‌کنند تجربه‌ای منسجم‌ را با استفاده از مأموریت‌های Manhunt فصلی، لیگ‌ها ، رویدادهای جهانی و رویدادهای Apparel در سرتاسر نیویورک و واشنگتن برای بازیکنان ایجاد کنند. تمام فعالیت‌هایی که بازیکن در آن مشارکت می‌کند، سطح فصلی و سطح SHD آن‌ها را افزایش می‌دهد و بازیکنان مرتبا برای پیشرفت خود پاداش می‌گیرند.

Warlords of New York

بسته‌ی الحاقی Warlords of New York نشان‌دهنده تغییر در نحوه عملکرد بازی The Division 2 در ارائه‌ی محتوایات فصلی آینده بوده است. آیا می‌توانید در مورد میزان تغییر آن صحبت کنید و اینکه بیشترین تاثیر تغییر این روند روی مواردی از جمله محتوای جدید و میزان درگیری بازیکنان چگونه خواهد بود؟

پیش از بسته‌ی الحاقی Warlords of New York، بازیکنان مجبور بودند اهداف خود را تعیین کنند و به‌تنهایی تصمیم بگیرند که بسته به نیازشان، روی چه فعالیت‌هایی تمرکز کنند. اگرچه برای بعضی از بازیکنان این سطح از آزادی مطلوب است اما برای دیگر بازیکنان می‌تواند دلسرد کننده باشد زیرا آن‌ها سردرگم می‌شوند و حتی نمی‌دانند از کجا شروع کنند و بازی نیز به آن‌ها کمک نمی‌کرد که در مورد آنچه باید بازی کنند، تصمیم بگیرند.

هدف فصل‌ها این است که با ارائه نقشه کاملی از فعالیت‌ها و اهدافی کاملاً واضح این مشکل را حل کند. با شروع فصل‌ها‌، به بازیکنان هر هفته فعالیت‌ها و اهداف جدیدی داده می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی کنند و تصمیم بگیرند که چگونه وقت خود را صرف این بازی کنند. فصول همچنین اطمینان حاصل می‌کنند که هر کاری که انجام می‌دهید به یک هدف بزرگتر کمک کند‌، به این معنی که هرگز احساس نمی‌کنید که وقت شما تلف شده است. یک رویکرد فصلی همچنین بدان معنی است که می‌توانیم دنباله‌ای روایتی ارائه دهیم که با گذشت زمان آشکار می‌شود. با استفاده از مأموریت‌های Manhunt، می‌توانیم داستان را هدف به هدف جلو ببریم و داستانی منسجم از یک فصل به فصل دیگر روایت کنیم. درنهایت داشتن فصل‌های مختلف برای ما به این معنا است که همگام با واقعیت روزانه‌ی بازیکنان جلو برویم و به آن‌ها واکنش نشان دهیم. همچنین با داشتن رویکردی فصلی، می‌توانیم به نیازهای بازیکنان با سرعت بیشتری پاسخ دهیم و روی اهداف کوتاه مدت‌تر کار کنیم.

بسته‌ی الحاقی Warlords of New York بازیکنان را تا زمان اینکه این کمپین را به پایان برسانند خارج از واشنگتن قفل می‌کند‌. چه دلیلی پشت این تصمیم بود؟ آیا درباره‌ی برداشتن این محدودیت فکر کرده‌اید یا این تصمیم برای برقراری تعادل در بازی گرفته شده است.

ما می خواهیم بازیکنان، کمپین Warlords of New York را به‌عنوان یک داستان منسجم تجربه کنند. برای انجام این کار‌، هنگامی که بازیکنان قصد دارند به نیویورک نقل مکان کنند، ما اطمینان حاصل می‌کنیم که آن‌ها در این شهر تا پایان بخش کمپین باقی بمانند.

Warlords of New York

تصمیم برای بازگشت به نیویورک تصمیم جالبی بود و طرفداران بازی اصلی خصوصا از این تصمیم راضی هستند. به‌عنوان توسعه‌دهندگان این بازی، بازگشت شما به اولین محیط بازی ضمن اطمینان حاصل کردن از اینکه این محیط زیادتر از حد شبیه به محیط اول بازی نباشد، چقدر هیجان انگیز بود؟

همه از این ایده که قرار بود به نیویورک برگردیم بسیار هیجان زده بودند. اینجا جایی بود که داستان The Division آغاز شد و ما هم به‌عنوان توسعه‌دهندگان این بازی زمان زیادی را در این محیط صرف ایجاد محتوا کرده بودیم. نیویورک بخش اصلی این سری محسوب می‌شود و مشخص بود که ما درنهایت می‌خواستیم که به آن‌جا برگردیم اما ما همچنین می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که نیویورک این دفعه احساس متفاوتی را القا کند. بازآفرینی همان نیویورک به‌عنوان The Division هم برای ما و هم برای بازیکنان تکراری به نظر می‌آمد. خوشبختانه به‌دلیل اینکه از نظر زمانی چندین ماه فاصله بین داستان The Division و The Division 2 وجود داشت، فرصت مناسبی پیش آمد که ما در محیط تغییرات بیشتری ایجاد کنیم و محیطی جدید را به نمایش بگذاریم. این اتفاق یک فرصت و چالش خارق‌العاده برای کل تیم بود و تیم توسعه کار بسیار خوبی را در رویارویی و حل کردن این مشکلات انجام دادند.

آیا برنامه‌ای برای انتشار بسته‌های الحاقی غیر رایگان بیشتر برای بازی The Division 2 در آینده وجود دارد؟

هنوز مدت زمان زیادی از انتشار Warlords of New York نگذشته است! تیم ما کاملاً متمرکز است تا مطمئن شود که این بهترین تجربه سری The Division تا به امروز خواهد بود و با آمدن فصل‌های بیشتر ما برنامه‌های زیادی برای آینده داریم.

آیا امکانش وجود دارد که بازی The Division 2 را برای سوییچ نیز منتشر کنید؟ آیا فکر می‌کنید سخت‌افزار Switch قادر به اجرای چنین بازی‌ای خواهد بود؟

درحالی‌که ما همیشه بابت کار با فن‌آوری‌های جدید هیجان‌زده‌ایم و از پیشرفت‌های صنعت پیروی می‌کنیم اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای نداریم که بازی The Division 2 را برای نینتندو سوییچ منتشر کنیم.

آیا برنامه‌ای برای انتشار بازی The Division 2 برای PS5 و Xbox Series X دارید؟

همیشه نسل جدید کنسول‌ها هیجان‌انگیز است و همان‌طور که قبلاً نیز گفتم ما به‌عنوان سازندگان بازی، همیشه به‌دنبال ابزارها و راه‌های نوآورانه هستیم تا بازی‌های خود را به بازیکنان برسانیم. در حال حاضر ما تمرکز خود را روی بازخورد بازیکنان و به‌روزرسانی بازی روی نسل فعلی گذاشته‌ایم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده