نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

جف کیلی رویداد E3 Coliseum 2017 را معرفی کرد

جف کیلی قرار است در جریان E3 2017، رویداد ویژه‌ای به اسم E3 Coliseum 2017 با حضور کمپانی‌های مطرح برگزار کند.

رویداد E3 را می‌توان مهم‌ترین و معتبر‌ترین رویداد سالیانه در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که هر ساله کمپانی‌های بزرگ و مطرحی از جمله سونی، مایکروسافت، بتسدا و یوبی‌سافت در آن کنفرانس‌های خود را برگزار می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که در E3 2017 علاوه بر کنفرانس‌های رایج، شاهد رویداد ویژه‌ای نیز خواهیم بود که توسط جف کیلی، مجری مطرح مراسم The Game Awards، برگزار خواهد شد.

بنا به گفته کیلی، این رویداد E3 Coliseum 2017 نام خواهد داشت و وی از ۶ ماه قبل در سکوت خبری با برگزار‌کنندگان E3 2017 و همچنین کمپانی‌های بازیسازی هم‌فکری کرده تا این رویداد با جذابیت تمام برگزار شود. E3 Coliseum 2017 قرار است طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ خرداد در The Novo لس‌آنجلس جریان داشته باشد و همچنین این رویداد به طور زنده هم استریم خواهد شد. به‌علاوه علاقه‌مندان می‌توانند سوال‌های خود را از افراد حاضر در پنل‌ها از طریق فیسبوک بپرسند.

در رویداد E3 Coliseum 2017 شاهد حضور بازیسازان مطرحی خواهیم بود و علاوه بر آن، کیلی اعلام کرده که در این رویداد میزبان شخصیت‌های مطرح دیگری نیز خواهد بود؛ شخصیت‌هایی که حضور آن‌ها باعث شگفتی گیمر‌ها خواهد شد. اطلاعات بیش‌تر در مورد این رویداد طی هفته‌های آتی ارائه خواهد شد.

جف کیلی در پایان هم اسامی شرکت‌های مطرحی را که در این رویداد پنل اختصاصی خواهند داشت اعلام کرده که در ادامه می‌توانید لیست آن‌ها را مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که شرکت‌های دیگری نیز در این رویداد حاضر خواهند بود و اسامی آن‌ها بعدا اعلام می‌شود:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده