نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اِرنی هادسِن در بازسازی مجدد فیلم Ghostbusters حضور خواهد داشت

براساس گزارشات جدید انجام شده، اِرنی هادسِن، بازیگر قسمت اول مجموعه فیلم‌های Ghostbusters در بازسازی مجدد این فیلم که در سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد حضور پیدا خواهد کرد. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
اگرچه هنوز نقشی که هادسن در این بازسازی مجدد ایفا خواهد کرد اعلام نشده، اما با این خبر می‌دانیم که او در جمع «شکارچیان روح‌» حضور خواهد داشت. علاوه بر این، همچنین مشخص شده بیل مورِی و دَن آیکورد، دو بازیگر دیگر قسمت اول فیلم Ghostbusters در بازسازی مجدد سال ۲۰۱۶ حضوری کوتاه خواهند داشت. قسمت جدید مجموعه فیلم‌های Ghostbusters در تاریخ ۱۵ جولای سال ۲۰۱۶ (بیست و پنجم تر ماه سال ۱۳۹۵)، با بازیگرانی مانند کریستِن ویگ در نقش اِرین گیلبِرت، کِیت مَک‌کینون در نقش جیلیان هالتزمَن، مِلسیا مَک‌کارتی در نقش اَبی یِتس و لِسلی جونز در نقش پَتی تولان اکران خواهد شد. علاوه بر این بازیگران، کریس هِمزوورث، بازیگر این روزهای نقش ثور مارول در بازسازی مجدد Ghostbusters حضور خواهد داشت. پائول فِیگ، کارگردان فیلم Ghostbusters در گذشته اعلام کرد اگرچه این بازسازی به ریشه‌های اصلی این سری پایبند خواهد بود، اما علاقه‌مندان نباید نگران عناصر شوخ‌طبعی در آن باشند:
من فیلم‌های کمدی با درجه‌ی سنی بالا را به‌دلیل احساس صادق بودن در آن می‌سازم. اما دنیای Ghostbusters به چنین حسی نیاز ندارد و ما مجبور هستیم برای مخاطبان ۱۳ سال به بالا آن را تولید کنیم. من دوست دارم آن را برای مخطبان سن بالا تولید کنم، اما این کار را انجام نمی‌دهم. مایل هستیم تا سیر کثیری از مردم آن را تماشا و از آن لذت ببرند. نکته‌ی جالبی که در فیلم ما وجود دارد معرفی‌ دنیای آن و حضور روح‌ها برای اولین بار در آن است. من عاشق داستان‌های اصلی و معرفی شخصیت‌های جدید هستم.
منبع: ComingSoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده