نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

به لطف پنل Star Wars در کامیک-کان، از شخصیت منفی فیلم Force Awakens رونمایی شد

در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ و پَنِل اختصاصی فیلم Star Wars: The Force Awakens، سازندگان و بازیگران این فیلم مورد انتظار اطلاعات جدیدی را از آن منتشر کردند که درادامه می‌توانید به مشاهده جزئیات بپردازید. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشرشده، در فیلم Star Wars: The Force Awakens آدام درایوِر در نقش کایلو رِن، گوئِندِلاین کریستی در نقش کاپیتان فازما و دامن‌هال گلیسون در نقش جنرال هاکس (شخصیت منفی اصلی فیلم) ایفای نقش می‌کنند.

هاکس اولین رهبر جُنبش Starkiller، همان دشمن اصلی شما در بازی Star Wars: Force Unleashed است. وقایع فیلم The Force Awakens حدود سی سال پس از فیلم Return of the Jedi اتفاق می‌افتد و با این حال، همچنان نام اولین جُنبش (The First Order) در سراسر کهکشان شنیده می‌شود.

متاسفانه گلیسون اطلاعات بیشتری را از شخصیت خود در فیلم منتشر نکرد، اما گفت جنرال هاکس با استفاده از یک ماشین بسیار بزرگ، سعی دارد چیز مهمی را بدست بیاورد. در طرفی دیگر درایور هم در رابطه با رابطه کایلو رن، شخصیتی که نقش او را در فیلم ایفا می‌کند اطلاعات زیادی منتشر نکرد. تنها چیزی که می‌دانیم این است که کایلو یکی از اعضای «جبهه‌ی تاریک» است و در دستان خود، یک سلاح lightsaber قرمز رنگ دارد.

با این حال کریستی، بازیگر نقش کاپیتان فازما این اطلاعات را از فیلم Star Wars: The Force Awakens دراختیار علاقه‌مندان قرار دارد:

از این‌که می‌دانم زیر این زره یک شخصیت مونث قرار دارد، بسیار هیجان‌زده هستم.

Star-Wars-Force-Awakens

 

این بازیگر مونث با زره میانه خوبی دارد. وی در گذشته و در سریال پرطرفدار Game of Thrones، در نقش شخصیت تارث ایفای نقش کرده بود.

از اطلاعات دیگر منتشرشده از پنل سری جنگ ستارگان می‌توان به تایید آغاز فیلم‌برداری فیلم Star Wars: Rogue One از سه هفته آینده اشاره کرد. علاقه‌مندان در این فیلم شاهد بازیگران بزرگی مانند فلیسیتی جونز، بِن مندلسون و دیگو لونا خواهند بود. تهیه‌کنندگان مجموعه Star Wars متاسفانه اگرچه تریلر جدیدی را از فیلم The Force Awakens منتشر نکردند، اما به طرفداران قول دادند پاییز امسال و چند ماه پیش از اکران فیلم، جدیدترین ویدیو این فیلم را دراختیار علاقه‌مندان قرار دهند.

از نکات طنز این پنل هم می‌توان به حضور کِوین دایل اشاره کرد. وی با لباس سرباز اِستور‌م توروپر خود و طی کردن مسافتی طولانی برای ادای احترام نسبت به همسرش، در این پنل حضور پیدا کرده بود.

فیلم Star Wars: The Force Awakens که اولین قسمت فرعی چند فیلم برنامه‌ریزی شده این سری است، پاییز امسال روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده