نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶

بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine در یک فیلم کمدی جدید بازی می‌کند

اندی سمبرگ، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine احتمال دارد در فیلم کمدی جدید کارگردانان فیلم Ready or Not به ایفای نقش بپردازد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اندی سمبرگ احتمالا در فیلم کمدی جدیدی جلوی دوربین خواهد رفت. منابع ددلاین گفته‌اند که مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت که به Radio Silence شهرت دارند، وظیفه کارگردانی یک فیلم کمدی بدون نام را بر عهده گرفته‌اند که اندی سمبرگ، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine ازطریق بنر Party Over Here به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم کمدی حضور دارد که گفته می‌شود او احتمالا در این فیلم کمدی نقش‌آفرینی نیز خواهد کرد.

اندرو لانهم، نویسنده آثاری چون فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، فیلم Just Mercy، فیلم The Kid و فیلم The Glass Castle وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی را بر عهده دارد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. بااین‌حال منابع آن را یک فیلم کمدی رباتی توصیف کرده‌اند. منابع همچنین می‌گویند که حداقل چهار پیشنهاد در حدود قیمت هفت رقمی روی میز تهیه‌کنندگان است و استودیوهای بیشتری به‌زودی پیشنهاد‌های خود را برای خرید حقوق فیلم ارائه خواهند کرد.

اندی سمبرگ بیشتر برای بازی در سریال Brooklyn Nine-Nine شناخته می‌شود و طی سال‌های اخیر در آثار دیگری چون فیلم Hot Rod، فیلم I Love You, Man، فیلم Friends with Benefits، فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping، فیلم Palm Springs، انیمیشن‌های Cloudy with a Chance of Meatballs، انیمیشن‌های Hotel Transylvania، انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse و برنامه Saturday Night Live حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت طی این سال‌ها وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Ready or Not و فیلم Scream VI را بر عهده داشته‌اند و اخیرا فیلم Abigail را کارگردانی کرده‌اند که این فیلم کمدی ترسناک و هیولایی جمعه این هفته اکران خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده