نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۲

همکاری بیل موری با تیلدا سوینتن در فیلم بعدی وس اندرسون

بیل موری در فیلم بعدی وس اندرسون بار دیگر با این کارگردان و تیلدا سوینتن همکاری خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار، بیل موری، بازیگر نام‌آشنای سینما در فیلم بعدی وس اندرسون بازی خواهد کرد. منابع نزدیک به این پروژه حضور بیل موری را در آن تایید کرده‌اند. تولید فیلم جدید وس اندرسون از ماه اوت (مرداد-شهریور) در کشور اسپانیا آغاز شد. تاکنون نام فیلم جدید وس اندرسون اعلام نشده است و علاوه‌بر بیل موری، تیلدا سوینتن نیز در این فیلمِ فعلا بدون نام بازی خواهد کرد. طبق اعلام سوینتن، ساخته‌ی جدید وس اندرسون با اینکه در کشور اسپانیا جلوی دوربین می‌رود، اما درباره این کشور نیست. وس اندرسون نیز درباره پروژه بعدی خود گفته فعلا برای انتشار هیچ جزئیاتی آمادگی ندارد.

فیلم جدید وس اندرسون گویا ابتدا قرار بوده در رم جلوی دوربین برود اما سپس محل فیلم‌برداری‌اش تغییر کرده است. به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، طی دو ماه گذشته، لوکیشن فیلم که گویا یک منطقه صحرایی خواهد بود، در چینچون، شهری در جنوب مادرید درحال برپا شدن بوده است. البته این موضوع به این معنی نیست که حتما با فیلمی وسترن طرف خواهیم بود.

بیل موری پیش از این در هشت فیلم از ساخته‌های وس اندرسون نقش آفرینی کرده است و حالا برای نهمین بار جلوی دوربین او می‌رود. موری و اندرسون در فیلم‌هایی نظیر Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها)، The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست)، Moonrise Kingdom (قلمرو طلوع ماه)، Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز)، The Darjeeling Limited (دارجلینگ محدود)، The Life Aquatic with Steve Zissou (زندگی در آب با استیو زیسو)، The Royal Tenenbaums (خانواده اشرافی تننبام)، Rushmore (راشمور) و The French Dispatch (گزارش فرانسوی) نقش‌آفرینی کرده‌اند. گزارش فرانسوی جدیدترین ساخته‌ی وس اندرسون است. این فیلم پربازیگر به‌تازگی در جشنواره کن رونمایی شده است و نام بیل موری و تیلدا سوینتن نیز در فهرست بازیگرانش دیده می‌شود.


منبع ورایتی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده