نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

انتشار اولین تریلر انیمیشن Monster Hunter

نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild را منتشر کرد که در پایان تاریخ انتشار این انیمیشن نیز مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild منتشر شده است. در طول این تریلر با شخصیت ایدن ملاقات می‌کنیم که قرار است از دهکده خود دربرابر حمله یک اژدها دفاع کند. دانته باسکو صداپیشگی ایدن را در انیمیشن Monster Hunter بر عهده دارد که پیش از این در فیلم Hook به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی کرده بود و همچنین صداپیشه شاهزاده زوکو در انیمیشن Avatar: The Last Airbender نیز بوده است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن مانستر هانتر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild در تاریخ ۱۲ اوت/آگست (۲۱ مرداد) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر انیمیشن Monster Hunter را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild

استیون یاماموتو وظیفه کارگردانی انیمیشن Monster Hunter: Legends of the Guild را بر عهده داشته است. این انیمیشن داستان ایدن را دنبال می‌کند که خود را هانتر نامیده و وظیفه نگهبانی از دهکده خود را دارد. او یک روز متوجه حمله یک اژدها الدر می‌شود و ایدن برای یافتن راهی برای نجات روستا خود، مجبور به ترک آن می‌شود و به‌همراه جولیوس که یک شکارچی سطح بالا است و به‌همراه انجمن شکارچیان وارد یک ماجراجویی ناشناخته می‌شود.

سال گذشته فیلم Monster Hunter به کارگردانی پل دبلیو اس اندرسون و با بازی میلا یوویچ روی پرده‌های سینما رفت که با نقدهای ضعیف منتقدان و تماشاگران مواجه شد. فیلم مانستر هانتر تنها ۴۴.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده