نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۱

انتشار پوستر جدید Loki با محوریت نمایش شخصیت شرور و مرموز سریال

پوستر شخصیت جدیدی از سریال Loki منتشر شده است که در آن شاهد حضور سوفیا دی مارتینو در نقش مرموز و منفی سریال هستیم.

ادامه این خبر ممکن است پایان قسمت دوم سریال Loki را فاش کند

.

.

.

قسمت دوم سریال Loki روز چهارشنبه هفته گذشته از دیزنی پلاس پخش شد و در آن شاهد پایانی غافلگیرکننده بودیم که در آن از ظاهر شخصیت شرور و منفی سریال پرده برداشته شد. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از سریال لوکی منتشر شده است. این پوستر درواقع با تمرکز روی شخصیت مرموز و شرور سریال منتشر شده که در آن شاهد حضور سوفیا دی مارتینو هستیم که در حال حاضر با نام Variant شناخته می‌شود. براساس این پوستر، تاج شخصیت دی مارتینو در سریال Loki یک شاخ ندارد و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

سوفیا دی مارتینو در نقش Variant یا لیدی لوکی در پوستر شخصیت سریال Loki

برخی اعتقاد دارند که او لیدی لوکی است، اما براساس یک لیک در دیزنی پلاس ایتالیا که به‌جای Variant نام سیلوی را برای نقش دی‌ مارتینو نوشته بود، برخی معتقد هستند که شخصیت دی مارتینو در سریال Loki درواقع انچنترس است. بااین‌حال، فعلا نمی‌توان در مورد هویت قطعی این شخصیت نظر قطعی داد. قسمت سوم سریال Loki روز چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و بسیاری امیدوار هستند تا به این سؤال پاسخ داده شود.

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده