نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶

انتشار اولین تریلر فصل دوم سریال The Morning Show

شبکه اپل تی وی پلاس سرانجام اولین تریلر فصل دوم سریال The Morning Show را منتشر کرد. همچنین تاریخ شروع پخش فصل دوم این سریال نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم سریال The Morning Show منتشر شده است. شبکه اپل تی وی پلاس به‌تازگی این تریلر را منتشر کرده که اتفاقات فصل دوم سریال برنامه صبحگاهی پس از حوادث غافلگیرکننده قسمت پایانی فصل اول آغاز می‌شود که حالا الکس و بردلی دیگر در حال اجرا برنامه نیستند و الکس شبکه را ترک کرده و حالا بردلی در حال اجرا برنامه با شخص دیگری است. در هر حال بردلی و دیگر اعضای شبکه در تلاش برای بازگرداندن الکس هستند و در طول تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات فصل دوم هستیم.

در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال The Morning Show را ازطریق یوتیوب اپل تماشا کنید.

همچنین شبکه اپل تایید کرد که پخش فصل دوم سریال The Morning Show از تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز خواهد شد که تقریبا نزدیک به دو سال پس از شروع پخش اول این سریال در سال ۲۰۱۹ است. جنیفر آنیستون، استیو کرل، ریس ویترسپون، بیلی کروداپ، مارک دوپلاس، گوگو امبتا-را، نستر کاربونل، بل پاولی و جک دونپورت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال برنامه صبحگاهی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جی کارسون وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد.

فصل اول سریال The Morning Show با اینکه در ابتدا نقدهای بسیار متوسطی را دریافت کرده بود، اما در ادامه توانست به سریالی محبوب و تحسین شده تبدیل شود و حتی این سریال موفق شد تا نامزد دریافت ۳ جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین سریال درام سال شود. علاوه‌براین، بیلی کروداپ توانسته برای بازی در سریال The Morning Show جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال درام را از مراسم امی دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده