نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

تمدید سریال The Wheel of Time برای فصل دوم

آمازون از تمدید زودهنگام سریال The Wheel of Time برای فصل دوم خبر داد. همچنین تولید فصل اول این سریال فانتزی هم به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون از تمدید زودهنگام یکی دیگر از سریال‌های فانتزی مورد انتظارش پیش از انتشار فصل اول خبر داده است. آمازون رسما اعلام کرد که سریال The Wheel of Time برای فصل دوم تمدید شده است. سریال چرخ زمان یکی از مورد انتظارترین سریال‌های آمازون است که تولید فصل اول آن به‌تازگی در کشور جمهوری چک به پایان رسیده است. آمازون همچنین تصویری از فیلمنامه قسمت اول فصل دوم سریال The Wheel of Time را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

صفحه اول فیلمنامه قسمت اول فصل دوم سریال The Wheel of Time

رزمند پایک، جاشوا استرادوفسکی، مارکوس رادرفورد، زوئی رابینز، بارنی هریس، مادلین مدن، دنیل هنی، مایکل مک‌الاتون، آلوارو مورته، ماریا دویل کندی، داریل مک‌کارمک، پریانکا بوس، حامد انیماشون، یوهان مایرز و امانوئل ایمانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Wheel of Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریف جودکینز، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال چرخه زمان حضور دارد.

سریال The Wheel of Time داستان مورین با بازی رزمند پایک را که از سازمان آیس سادای است، دنبال می‌کند که به‌همراه گروهی از افرادی که معتقد به تناسخ شخصی هستند، راهی یک سفر و ماجراجویی می‌شود. این گروه اعتقاد دارند که موجب نجات یا نابودی بشریت خواهند شد. سریال چرخ زمان اقتباسی از رمانی فانتزی و تحسین شده به همین نام اثر رابرت جوردن است که تاکنون ۱۵ جلد از این کتاب نوشته و منتشر شده است. بخشی از این کتاب‌ها درواقع پیش درآمد این مجموعه هستند.

همچنین پس از فوت جوردن در سال ۲۰۰۷، برندن سندرسون رمان‌ها باقی‌مانده را به پایان رسانده است. علاوه‌بر سریال The Wheel of Time، آمازون در حال ساخت سریال The Lord of the Rings نیز است که این سریال هم پیش از پایان تولید و پخش آن برای فصل دوم تمدید شده است. بااین‌حال، هنوز تاریخی برای پخش فصل اول سریال چرخ زمان یا ارباب حلقه ها اعلام نشده است.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده