نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۸

نقش‌آفرینی بلیک لایولی در اقتباس سینمایی Lady Killer

شبکه‌ی نتفلیکس بلیک لایولی را برای ایفای نقش جوزی شولر در اقتباس سینمایی مجموعه کمیک Lady Killer از شرکت دارک هورس کامیکس انتخاب کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس بلیک لایولی، بازیگر سریال Gossip Girl (دختر سخن‌چین) را برای نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی و دیابلو کودی، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار را برای نگارش فیلم‌نامه‌ی اقتباس سینمایی مجموعه کمیک Lady Killer (بانوی قاتل) از شرکت دارک هورس کامیکس انتخاب کرده است. برنامه این است که بلیک لایولی در نقش جوزی شولر ظاهر شود که از نظر ظاهری کاملاً به یک زن خانه‌دار دهه‌ی ۱۹۵۰ شباهت دارد، اما زمانی‌که از رسیدگی به نیاز‌های خانواده فارغ می‌شود، مخفیانه به‌عنوان قاتلی زبده در ازای دریافت پول فعالیت می‌کند. جوزی شولر علاقه‌ی زیادی به شغل دوم خود دارد و شوهرش هیچ اطلاعی از این کار ندارد.

مایک ریچاردسون و کیت گُلدبرگ از شرکت دارک هورس اینترتینمنت، بلیک لایولی و کیت ورهوف از شرکت بی فور اِفورت به‌عنوان تهیه‌کنندگان اقتباس سینمایی Lady Killer فعالیت می‌کنند. بلیک لایولی به‌هیچ‌وجه با نقش‌آفرینی در آثار اکشن غریبه نیست و پیش از این در فیلم The Rhythm Section (بخش ریتم) به کارگردانی رید مورانو و فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) به کارگردانی ژاومه کویت-سرا جلوی دوربین رفته بود. دیابلو کودی نیز اخیراً فیلم‌نامه‌ی فیلم بیوگرافی مدونا را برای شرکت یونیورسال پیکچرز به رشته‌ی تحریر درآورد که مدونا وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد. نگارش فیلم‌نامه‌ی آثاری نظیر Juno (جونو) و Tully (تالی) نیز در کارنامه‌ی دیابلو کودی دیده می‌شود.

کمیک Lady Killer یک مجموعه کمیک از شرکت دارک هورس کامیکس است که توسط جولی جونز و جیمی اس. ریچ نوشته شده و جولی جونز کار تصویرگری و لورا آلرد کار رنگ‌آمیزی آن را انجام داده است. این کمیک از ژانویه‌ی سال ۲۰۱۵ توسط شرکت دارک هورس منتشر می‌شود و در مراسم Eisner Awards (جایزه‌ی آیزنر) سال ۲۰۱۶ در شاخه‌ی «بهترین مجموعه کمیک کوتاه» نامزد دریافت جایزه شد. شبکه‌ی نتفلیکس قرارداد «نخستین نگاه» با شرکت دارک هورس اینترتینمنت امضا کرده است و پیش‌تر در تولید آثاری نظیر سریال اکشن-کمدی The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) و فیلم Polar (قطبی) به کارگردانی یوناس اوکرلوند با دارک هورس همکاری داشت. از اقتباس‌های آتی نیز می‌توان به اقتباس Mystery Girl به کارگردانی جوزف مک‌گینتی نیکول و نقش‌آفرینی تیفانی هدیش اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده