نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۵

تاریخ اکران فیلم The King's Man دوباره عقب افتاد؛ مشخص شدن تاریخ اکران Nightmare Alley

شرکت والت دیزنی از عقب افتادن تاریخ اکران چند فیلم دیگرش از جمله فیلم The King's Man خبر داد و همچنین تاریخ اکران چند فیلم دیگر از جمله فیلم Nightmare Alley را نیز مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی از تغییرات در برنامه تاریخ اکران فیلم‌های آینده استودیوی قرن بیستم و سرچلایت پیکچرز خبر داده است. دیزنی به‌تازگی اعلام کرد که فیلم The King's Man که پیش درآمد فیلم‌های کینگزمن به کارگردانی متیو وان است، دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) اکران شود و حالا اکران آن تا تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۱ (۲۹ مرداد ۱۴۰۰) عقب افتاده است. هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گیرمو دل تورو، کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی «شکل آب»

همچنین فیلم Ron's Gone Wrong نیز قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰)، در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌براین، انیمیشن Bob's Burgers که قرار بود در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۱ (۲۰ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود، اکنون از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی حذف شده و در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام نشده است. تغییرات دیزنی تنها به فیلم‌های استودیوی قرن بیستم خلاصه نمی‌شود و دیزنی تاریخ اکران یا تاریخ جدید چند فیلم سرچلایت پیکچرز را نیز اعلام کرده است. شاید فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو، مهم‌ترین اثری باشد که تاریخ اکران جدید آن اعلام شده و این فیلم مورد انتظار قرار است در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آذر ۱۴۰۰) اکران شود.

بردلی کوپر، کیت بلانشت، ویلم دفو ،تونی کولت، ریچارد جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا، دیوید استراترن و تیم بلیک نلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Nightmare Alley حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم The Night House برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰)، فیلم The Eyes of Tammy Faye برای اکران در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) و فیلم Antlers برای اکران در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۱ (۷ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. بااین‌حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم The French Dispatch و فیلم Next Goal Wins اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده