نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۵

بازیگر فیلم Cruella به سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark پیوست

امیلی بیچام، بازیگر فیلم Cruella اولین بازیگری است که حضور آن در سریال ترسناک 1899، اثر جدید سازندگان سریال Dark تایید و اعلام شده است.

تابستان امسال بود که سریال Dark (دارک) با انتشار فصل سوم به کار خود پایان داد و حالا طرفداران آن در انتظار اثر بعدی سازندگان این سریال محبوب هستند. در آبان ۹۷ خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شبکه نتفلیکس قراردادی چند جانبه با باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark امضا کرده و در بخشی از این قرارداد، آن‌ها قرار است یک سریال جدید به‌نام 1899 را تولید کنند. در ادامه اودار و فریز در تابستان امسال از شروع مراحل پیش تولید سریال جدید خود خبر دادند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این سریال ترسناک مشخص و معرفی شده است.

امیلی بیچام، بازیگر فیلم Cruella و فیلم Little Joe، اولین بازیگری است که حضور آن در سریال 1899 تایید و اعلام شده است. از دیگر کارهای امیلی بیچام می‌توان به فیلم Daphne، فیلم Hail, Caesar و سریال Into the Badlands اشاره کرد و او هم‌اکنون در حال نقش آفرینی در سریال The Pursuit of Love است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال ترسناک از بهار ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. علاوه‌براین، سریال 1899 قرار است در ۸ قسمت تولید شود و یک اثر چند زبانه خواهد بود، اما زبان انگلیسی به‌عنوان زبان اصلی سریال معرفی شده است. سریال 1899 قرار است داستان یک کشتی که وظیفه حمل مهاجران را دارد روایت کند.

این کشتی حاوی مهاجرانی از کشورهای مختلفی از قاره کهن (اروپا) است و قرار است در مسیر لندن تا نیویورک مهاجران را حمل کند که طی آن اتفاقاتی برای آن‌ها رخ خواهد داد. سریال 1899 که دارای یک داستان کاملا اورجینال است، داستان مسافرانی در این قایق را روایت می‌کند که از کشورهای مختلف اروپایی هستند و با امید و آرزوهای جدید برای زندگی بهتر در قرن جدید، کشور خود را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند. زمانی‌که آن‌ها یک کشتی مهاجر دیگر را در دریا کشف می‌کنند، سفر آن‌ها به سفری غیر منتظره تبدیل می‌شود. آنچه که پیش از این به آن‌ها وعده داده شده بود، به یک کابوس وحشتناک تبدیل خواهد شد. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده