نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

اکران فیلم‌های Free Guy و Death on the Nile تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

شرکت فاکس قرن بیستم از تأخیر اکران فیلم‌های Free Guy و Death on the Nile تا زمانی نامعلوم خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اکران فیلم‌های Free Guy (مرد آزاد) و Death on the Nile‎ (مرگ روی نیل) دوباره با تأخیر مواجه شده است. شرکت فاکس قرن بیستم اخیراً فیلم اکشن-کمدی «مرد آزاد» به کارگردانی شاون لوی و دنباله‌ی فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) به کارگردانی کنت برانا را از برنامه‌ی زمانی اکران آثارش خارج کرد. پیش از این فیلم Free Guy برای اکران در تاریخ ۲۱ آذر (۱۱ دسامبر) و فیلم «مرگ روی نیل» برای اکران در تاریخ ۲۸ آذر (۱۸ دسامبر) در نظر گرفته شده بود، اما حالا نمایش آن‌ها تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاده است. باتوجه‌به افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا، ۵۵ درصد از سالن‌های نمایش بازارهای کلیدی نظیر نیویورک و لس آنجلس کماکان بسته باقی مانده است، بنابراین این تأخیرها اجتناب‌ناپذیر بود.

تنها اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) به کارگردانی پتی جنکینز با تأخیر مواجه نشده است که انتظار می‌رود شرکت برادران وارنر همین روزها اکران آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کند. البته وقتی سخن از اکران آثاری با مقیاس کوچک‌تر به میان می‌آید، برخی از استودیوها سر حرف خود می‌مانند. انیمیشن The Croods: A New Age (خانواده کرودها: عصر جدید) شرکت «یونیورسال» اکران محدودی در سینما خواهد داشت و در کریسمس به پلتفرم‌های دیجیتالی راه می‌یابد. فیلم کمدی ترسناک Freaky (خفن) نیز برای اکران در تاریخ ۲۳ آبان (۱۳ نوامبر) در نظر گرفته شده است و اکران فیلم Monster Hunter (شکارچی هیولا) پیش از پایان سال ۲۰۲۰ در بازارهای آسیایی آغاز می‌شود.

فیلم Free Guy

فیلم Free Guy ماجراهای یک صندوق‌دار بانک با نام گای را دنبال می‌کند که درواقع کاراکتری فرعی در یک بازی ویدیویی جهان-باز تحت عنوان Free City (شهر آزاد) است و تلاش دارد تا با کمک یک آواتار مانع از تعطیلی بازی توسط سازندگانش شود. شاون لوی، کارگردان فیلم Night at the Museum (شب در موزه) سکان هدایت فیلم «مرد آزاد» را در دست دارد و نگارش فیلم‌نامه‌ی آن نیز برعهده‌ی مت لیبرمن، نویسنده‌ی فیلم The Christmas Chronicles (وقایع‌نامه‌ی کریسمس) و زک پن، نویسنده‌ی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره‌ی یک آماده) بوده است. رایان رینولدز، جودی کومر، جو کری، تایکا وایتیتی، آتکارش آمبودکار، لیل ری هاوری، و کامیل کاستک در این فیلم به نقش‌آفرینی می‌پردازند و رایان رینولدز، شاون لوی و سارا شکتر نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند.

فیلم Death on the Nile براساس رمانی با همین نام از آگاتا کریستی ساخته شده است و داستان کارآگاه هرکول پوآرو را روایت می‌کند که برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند. در طول این سفر قتلی رخ می‌دهد و کارآگاه پوآرو باید پرده از راز آن بردارد. کنت برانا، گل گدوت، راسل برند، داون فرنچ، آرمی همر، رُز لزلی، اِما مکی، تام بیتمن، آنت بنینگ، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز و لتیشیا رایت در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. کنت برانا که کارگردانی فیلم‌های Hamlet (هملت) و Artemis Fowl (آرتمیس فاول) را در کارنامه دارد، به صندلی کارگردانی فیلم «مرگ روی نیل» تکیه زده است و مایکل گرین، نویسنده‌ی فیلم‌های Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و Logan (لوگان) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده