نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۹

کارگردان بازسازی فیلم Texas Chainsaw Massacre تغییر کرد

شرکت لجندری اینترتینمنت اندی و رایان توهیل را از بازسازی «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» کنار گذاشت و دیوید بلو گارسیا را به‌عنوان کارگردان تازه معرفی کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بازسازی فیلم Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس) نخستین مانع بر سر راه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. براساس گزارش ددلاین، اندی و رایان توهیل به‌خاطر برخی اختلاف نظرها پروژه‌ی مورد بحث را پس از یک هفته فیلم‌برداری ترک کردند و دیوید بلو گارسیا، کارگردان فیلم Tejano (تیانو) جایگزین آن‌ها شده است. بنابر گزارش‌ها، شرکت لجندری اینترتینمنت پس از مشاهده‌ی ویدیوهای اولیه‌ی فیلم و نارضایتی از آن‌ها تصمیم گرفته است تا کار تولید را از صفر آغاز کند و به همین خاطر کارگردانان سابق بازسازی «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» از پروژه کنار رفتند. منابع آگاه می‌گویند که فیلم تازه دنباله‌ای مستقیم برای فیلم کلاسیک The Texas Chain Saw Massacre است و وقایع آن در زمان حال اتفاق می‌افتد.

فید آلوارز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی بازسازی فیلم Texas Chainsaw Massacre را برعهده دارد که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های Evil Dead (مُرده‌ی شیطانی) محصول ۲۰۱۳ و Don't Breathe (نفس نکش) شناخته می‌شود و رودولفو سای‌اگز از شرکت «بَد هامبر» نیز در این کار او را یاری می‌کند. مجموعه فیلم‌های دلهره‌آور Texas Chainsaw Massacre به‌صورت‌چرمی و خانواده‌ی آدمخوارش می‌پردازد که بازدیدکنندگان بی‌گناه در حال عبور از اراضی آن‌ها در حومه‌ی شهر تگزاس را به قتل می‌رسانند. سکان هدایت نخستین فیلم این مجموعه در دستان توبی هوپر، کارگردان فیلم Poltergeist (ارواح خبیثه) بود که در سال ۱۹۷۴ روی پرده‌ی سینما رفت. تابه‌حال ۸ فیلم از این مجموعه‌ی ترسناک ساخته شده است که در سال ۲۰۱۷ شاهد اکران آخرین قسمت آن با نام Leatherface (صورت‌چرمی) بودیم.

مجموعه فیلم‌های Texas Chainsaw Massacre که هنرپیشه‌های برجسته و بزرگی نظیر متیو مک کانهی، رنی زلوگر، ویگو مورتنسن و دنیس هاپر را در گروه بازیگرانش دارد، تابه‌حال بالغ‌بر ۲۳۵ میلیون در سراسر جهان فروش داشته است. شرکت لجندری اینترتینمنت تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی تولید و بازسازی فیلم‌های ترسناک کلاسیکی چون Godzilla (گودزیلا) و King Kong (کینگ کونگ) دارد. همچنین تولید آثار ترسناکی چون Trick ‘r Treat (جایزه می‌دهی یا شیطنت کنم) و Krampus (کرمپوس) به کارگردانی مایکل دووگرتی نیز در کارنامه‌ی این شرکت دیده می‌شود. درکنار همه‌ی این موارد، تولید فیلم‌های Dracula Untold (ناگفته‌های دراکولا) به کارگردانی گری شور و Crimson Peak (قله‌ای به رنگ خون) به کارگردانی گیرمو دل تورو نیز برعهده‌ی شرکت Legendary Entertainment بوده است.

 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده