نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Warrior اعلام شد

شبکه Cinemax سرانجام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Warrior را اعلام کرد که در مهر ماه شاهد بازگشت این سریال اکشن خواهیم بود.

فصل اول سریال Warrior (مبارز) سال گذشته از شبکه Cinemax منتشر شود و توانست نظر مثبت طرفداران آثار اکشن را به خود جلب کرد و به همین منظور ساخت فصل دوم این سریال تایید شد، اما از آن زمان خبر زیادی در مورد زمان شروع پخش فصل دوم این سریال اکشن منتشر نشده بود. سریال «مبارز» براساس ایده‌ای از بروس لی ساخته شده که یک سریال اکشن با هنرهای رزمی است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Warrior تایید و اعلام شده است. شبکه Cinemax اعلام کرد که پخش فصل دوم این سریال از تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) آغاز خواهد شد.

اتفاقات سریال Warrior در اواخر سال ۱۸۷۰ در سان فرانسیسکو جریان دارد که تمرکز سریال روی جنگ بین گروه‌های مافیایی چینی در این شهر و محله‌ چینی‌ها است و این سریال داستان Ah Sahm که یک مهاجر با توانایی انجام هنرهای رزمی است، را دنبال می‌کند که تنها به‌دنبال خواهرش است که به یکی از قدرتمندترین گروه‌های مافیایی چینی در محله چایناتاون در سان فرانسیسکو فروخته شده است. اندرو کوجی، اولیویا چنگ، جیسون توبین، دایان دون، کیران بوو، دین جگر، جوآنا وندرهام، تام وستون جونز، هون لی، لانگلی کرک‌وود، کریستین مک‌کی، جو تسلیم، داستین نگوین و پری یانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Warrior حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین در فصل دوم سریال Warrior شاهد اضافه شدن چن تانگ، سلین بوکنز و میراندا ریسون، نیز هستیم. شنون لی و جاستین لین به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال مبارز حضور دارند که قابل انتظار است مانند فصل اول، فصل دوم سریال Warrior نیز در ۱۰ قسمت تولید شده باشد.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده