نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

احتمال حضور لئوناردو دی کاپریو در فیلم Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک کی

لئوناردو دی کاپریو ممکن است در فیلم Don’t Look Up، اثر جدید آدام مک کی حضور پیدا کند و درواقع به فیلم بعدی این بازیگر تبدیل شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لئوناردو دی کاپریو ممکن است پیش از حضور در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی، در فیلم دیگری حضور پیدا کند. به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه اپل در حال انجام مذاکرات نهایی با شرکت پارامونت پیکچرز برای مشارکت و تولید فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) است که اپل قرار است بخشی از هزینه تولید فیلم را بپردازد. حال ورایتی در گزارش خود عنوان کرد که زمان شروع فیلم‌برداری و تولید این فیلم مشخص نیست و همین موضوع باعث شده تا دی‌کاپریو به حضور در پروژه‌های دیگری پیش از حضور و شروع تولید فیلم Killers of the Flower Moon علاقه‌مند باشد و شروع به بررسی آن‌ها کند.

Adam McKay / آدام مک‌کی

فیلم Don’t Look Up (به بالا نگاه نکن) به کارگردانی آدام مک کی، یکی از این پروژه‌ها است که گفته می‌شود دی‌کاپریو یکی از گزینه‌های مدنظر برای حضور در این فیلم کمدی است. فیلم Don’t Look Up داستان دو ستاره‌شناس معمولی را روایت می‌کند که متوجه می‌شوند شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین برخورد خواهد کرد و باید با برگزاری تور رسانه‌ای بشریت را از این خطر آگاه کنند. مک‌کی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Vice (معاون) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که این فیلم کمدی قرار است برای شبکه نتفلیکس (Netflix) تولید و منتشر شود.

اگر دی‌کاپریو تصمیم به حضور در فیلم Don’t Look Up بگیرد، او قرار است به جنیفر لارنس و کیت بلانشت اضافه شود که هر دو بازیگر برنده جایزه اسکار هستند و حتی دی‌کاپریو پیش از این با بلانشت در فیلم The Aviator (هوانورد) هم‌بازی بوده که بلانشت برای بازی در این فیلم توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند. مک‌کی تا به امروز نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شده و توانست برای فیلم The Big Short در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی جایزه اسکار دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده