نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار فصل چهارم و پایانی سریال Thirteen Reasons Why مشخص شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فصل چهارم و پایانی سریال Thirteen Reasons Why را تایید و اعلام کرد.

پیش از انتشار فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) بود که شبکه نت‌ فلیکس از تمدید این سریال جنجالی برای فصل چهارم نیز خبر داد که فصل چهارم سریال قرار است فصل پایانی آن باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل پایانی سریال سیزده دلیل که چرا مشخص شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار ویدیویی احساسی اعلام کرد که فصل چهارم سریال Thirteen Reasons Why قرار است در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) منتشر شود. فصل پایانی این سریال نیز مانند فصل‌های گذشته در ۱۳ قسمت تولید شده که مانند فصل‌های گذشته وظیفه ساخت آن بر عهده  برایان یورکی بوده است. همچنین شبکه Netflix ویدیویی از آخرین روز خواندن فیلمنامه این سریال منتشر کرده که شاهد تصاویری احساسی از خداحافظی بازیگران آن است که طی این سال‌ها با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند. شما می‌توانید این ویدیو را در صفحه نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید.

دیلان مینت، برندون فلین، آلیشا بو، کریستیان ناوارو، مایلز هیز، دوین دروید، راس باتلر، تیموتی گرانادروس، گری سینایس، ان وینترز، استیون وبرن، برندا استرانگ، ایمی هارگریوس، گریس سیف، تایلر بارنهارت، آستین آرون، ایند ناوارت، آر جی براون، جاش همیلتون، مارک پلگرینو و جان لوئیس کاستلانوس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Thirteen Reasons Why حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گری سینایس نقش دکتر رابرت المن را بازی کرده که نقش او به‌عنوان یک درمانگر پر جنب و جوش، دلسوز و مشاور خانوادگی به‌خصوص برای حل مشکلات نوجوانان، توصیف شده که قرار است به کلی جنسن در مبارزه با اضطراب ، افسردگی و اندوه کمک کند.

کاستلانوس نیز نقش دیگو تورس را بر عهده دارد که یک شخصیت کاریزماتیک، پرخاشگر و به‌شدت وفادار به تیم فوتبال توصیف شده که تلاش می‌کند تا راز از دست دادن یکی از هم تیمی‌های خود را متوجه شود. در فصل پایانی سریال Thirteen Reasons Why دانش آموزان دبیرستان لیبرتی آخرین سال تحصیلی خود را دنبال می‌کنند و در حال آماده شدن برای فارغ التحصیلی هستند، اما پیش از خداحافظی، آن‌ها باید راز خطرناک خود را دفن کنند و با انتخاب‌های ناراحت کننده‌ای که برای همیشه روی آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت، مواجه شوند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده