نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

ساخت دنباله فیلم The Princess Switch با بازی ونسا هاجنز تایید شد

شبکه نتفلیکس از تایید ساخت دنباله فیلم The Princess Switch با بازی ونسا هاجنز خبر داده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس ساخت دنباله یکی از فیلم‌های موفق سال گذشته خود را تایید و اعلام کرده است. این سرویس استریم با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود رسما اعلام کرد که دنباله فیلم The Princess Switch (جابه‌جایی شاهدخت) در دست ساخت است و ونسا هاجنز بار دیگر قرار است دو نقش استیسی د نوا و لیدی مارگارت را در این فیلم کمدی رمانتیک و کریسمسی بازی کند. نام دنباله این فیلم نیز قرار است The Princess Switch: Switched Again (جابه‌جایی شاهدخت: جابه‌جایی دوباره) باشد و همچنین در این فیلم شاهد بازگشت مایکل روهل برای کارگردانی و رابین برنام و مگان متزگر برای نوشتن فیلمنامه نیز خواهیم بود. همچنین شبکه Netflix تایید کرد که فیلم The Princess Switch: Switched Again در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

فیلم The Princess Switch

فیلم The Princess Switch داستان دختر جوانی به‌نام استیسی را دنبال می‌کند که از یک خانواده متوسط در شهر شیکاگو است که تصمیم می‌گیرد تا در مسابقه شیرینی‌پزی که به‌مناسبت کریسمس برگزار می‌شود شرکت کند. او در این مسابقه با زنی آشنا می‌شود که از نظر ظاهری و قیافه بسیار به او شباهت دارد. این خانم نامزد شاهزاده است و از نظر طبقاتی با استیسی بسیار متفاوت دارد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا برای دو روز جای یکدیگر باشند و در ادامه شاهد داستا‌ن‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی برای آن‌ها هستیم. فیلم The Princess Switch با اینکه نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرده بود، اما با استقبال بینندگان نتفلیکس مواجه شده و یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های این سرویس استریم بوده است.

طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فیلم The Princess Switch: Switched Again، زمانی که به طور خیلی غیر منتظره‌ای دوشس مارگارت تاج و تخت مونتنارو را به ارث می‌برد، او با برخورد تند کوین مواجه می‌شود و حال این موضوع بستگی به استیسی دارد تا پیش از آنکه یک دختر جدید دیگر به‌نام فیونا که شبیه به آن‌ها است برنامه‌های آن‌ها را خراب کند، زندگی مارگارت را نجات دهد. هاجنز به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارد و انتظار می‌رود که شاهد بازگشت سم پالادیو و نیک سیگر نیز باشیم.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده