نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

حضور مگی گریس در فیلم Love, Weddings & Other Disasters

مگی گریس، بازیگر فیلم Taken، به لیست بازیگران فیلم کمدی Love, Weddings & Other Disasters (عشق، جشن‌های ازدواج و دیگر مصائب) پیوست.  

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، مگی گریس، بازیگر و مدل آمریکایی که در چند سال اخیر و پس از نقش‌آفرینی و معروف‌شدن در فیلم اکشن و هیجانی Taken (ربوده‌شده)، در فیلم‌های فراوانی ایفای نقش کرده است، به لیست بازیگران فیلم پربازیگر Love, Weddings & Other Disasters (عشق، جشن‌های ازدواج و دیگر مصائب) پیوست. دنیس دوگان، کارگردان فیلم‌هایی چون Grown Ups (بزرگ‌شده‌ها)، Big Daddy (پدرِ بزرگ) و Happy Gilmore (هپی گیلمور)، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

Love, Weddings & Other Disasters

مگی گریس در این فیلم با بازیگران معروفی چون دایان کیتن، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی که با نقش‌آفرینی در فیلم کمدی Annie Hall (آنی هال) وودی آلن جایزه اسکار را در کارنامه دارد و جرمی آیرونز، بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود که برندهٔ جایزه امی، جایزه گلدن گلوب، جایزه اسکار و جایزه تونی شده است، همبازی خواهد بود.

داستان این فیلم که محوریتی زنانه دارد، در مورد افرادی است که در جشن‌های عروسی‌ کار می‌کنند تا برای زوج‌های عاشق که معمولاً روابط عجیب‌وغریب، غیرعادی و گاه دیوانه‌وار دارند، روزی فوق‌العاده را بسازند. مگی گریس بازیگر مقابل دایان کیتن و جرکی آیرونز خواهد بود. وی نقش شخصیتی با نام جِسی را ایفا خواهد کرد که این شخصیت برنامه‌ریزی موفق برای برنامه‌های عروسی است که حال فرصتی غیرمنتظره برای برنامه‌ریزی مراسم عروسی شخصی بانفوذ و معروف را پیدا می‌کند؛ با وجود اینکه روش‌ کاری جِسی بسیار عجولانه و گاه غیرعادی است، او مراسمی گرم و جذاب ترتیب می‌دهد، با لیز دوست می‌شود، الگوی خودش، یعنی شخصیت لاورنس (با بازی آیرونز) را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و حتی خودش وارد یک رابطه عاشقانه می‌شود. درحال حاضر مراحل تولید و ساخت این فیلم در شهر بوستون در جریان است. تاد استشویک، کرولاین پورتو، دنیس استاروسلسکی، جسی مک‌کارتی و ورونیکا فرس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نادین د باروس، مایک راکمیل، دن ریردن، آدریان پولوتوفسکی و مارتین متز، تهیه‌کنندگی فیلم کمدی مستقل Love, Weddings & Other Disasters را بر عهده دارند. لیزا ولوفسکی، فرانک بوکس، ال مونتینو و سانتوش گوونداراجو، تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را انجام خواهند داد.

از فیلم‌‌های معروفی که مگی گریس در این سال‌ها در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به فیلم Knight and Day (شوالیه و روز)، فیلم The Experiment (آزمایش) و فیلم Supercon (سوپرکان) اشاره کرد و وی در سه فیلم مجموعهٔ «ربوده‌شده» نیز ایفای نقش کرده است. آخرین نقش‌آفرینی این بازیگر مربوط به فیلم Supercon می‌شود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون رایان کوانتن، مایک اپس، راسل پیترس، کلنسی براون و جان مالکوویچ همبازی بود؛ این فیلم به کارگردانی زک ناتسون روی پرده سینما رفت و امتیازات بسیار پایینی را از منتقدان دریافت کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده