نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan منتشر شد

علاوه‌بر انتشار اولین تصاویر فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan، به‌تازگی جان کرازینسکی درباره اتفاقاتی که قرار است در این فصل برای قهرمان داستان رخ دهد، صحبت کرد.

سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو درباره فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) خیلی محتاطانه پیش می‌رود و هیچ اطلاعات جدیدی از آن، به‌خصوص تاریخ پخش، منتشر نمی‌کند. با این حال، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری اینترتینمنت ویکلی توانسته به‌تازگی به سازمان سیا نفوذ کند و دو مورد از اولین تصاویر فصل دوم این مجموعه تلویزیونی فوق‌العاده مورد انتظار را منتشر کند. علاوه‌بر این تصاویر، بازیگر محبوب سریال تام کلنسی جک رایان یعنی جان کرازینسکی که تا به امروز چهار بار هم در مراسم امی نامزد دریافت جایزه شده بود، در گفت‌وگو با گزارشگر سایت اینترتینمنت ویکلی درباره دیدگاه جدید جک رایان صحبت کرد؛ آن هم بعد از اتفاقاتی که در فصل اول رخ داده بود:

جک رایان مردی است که خیلی آشکار دیدگاه خود را اعلام کرد و گفت که «تمام کارها همین‌جا است. برو آدم‌های بد را بگیر. من نمی‌خواهم بخشی از این کارها باشم.» اما حالا چشم‌هایش نسبت به همه چیز باز شده است و دیگر نمی‌تواند به عقب برگردد و شرایط را به حالت سابق تغییر دهد.

JACK RYAN

جک رایان به‌عنوان آخرین مأموریت خود به ونزوئلا رفته بود تا نقشه شرورانه‌ای را که توسط رئیس جمهور این کشور طرح‌ریزی و اجرا می‌شد، فاش کند. بااین‌حال، ما می‌توانیم با اطمینان و قاطعیت بگوییم که این مامور نابغه و فوق‌العاده‌ی سازمان سیا باز هم دوباره در آینده مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و باری دیگر به چالش کشیده خواهد شد. به نظر می‌رسد که او در مأموریت‌های آینده خود ممکن است به پشتیبانی نیاز داشته باشد؛ زیرا براساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که شخصیت جدیدی وارد داستان می‌شود و نقش یک جاسوس جدید و مرموز را دارد که قرار است توسط نومی راپاس ایفا شود. کرازینسکی اینگونه درباره این موضوع صحبت کرد:

من به طرز خیلی بدی دوست دارم که با او متحد شوم. احتمالا هم در طی داستان حس‌هایی نسبت به او پیدا خواهم کرد. اما نسبت به این موضوع آگاهم که تمام این ماجراها جاسوسی‌ای بیش نیست و مدام به این موضوع هم فکر می‌کنم. این یک قرار معمولی در پاساژ نیست. این ارتباط هر لحظه می‌تواند افتضاح شود و به جاهای بدی کشیده شود.

علاوه‌بر کرازینسکی، انتظار می‌رود که هم ابی کورنیش و هم وندال پیرس دوباره در این فصل هم ظاهر شوند و به ترتیب نقش‌های خود یعنی کتی مولر و جیمز گریر را ایفا کنند. درکنار آن‌ها هم قرار است بازیگران جدیدی مانند نومی راپاس، مایکل کلی، جوان آدپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا و فرانسیسکو دنیس هم به تیم بازیگران سریال جک رایان بپیوندند و حضور ثابتی در داستان داشته باشند. علاوه‌بر این هم مدتی پیش اعلام شد که سریال Jack Ryan که فوق‌العاده هم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته، برای فصل سوم تمدید شد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که ماجراجویی‌های جک رایان همچنان ادامه خواهد داشت.

JACK RYAN


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده