نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

رایان مورفی از پروژه‌های جدید شبکه نتفلیکس می‌گوید

رایان مورفی که تا به امروز آثار زیادی برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت قرار داده، اعلام کرد که پروژه‌های دیگری را هم برای این شبکه در نظر دارد که در حال ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان مورفی اعلام کرد که در نظر دارد تا پروژه‌های خود را که برای شبکه نتفلیکس تولید می‌شوند، گسترش دهد. این خالق و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی که تا به امروز آثار زیادی را هم تولید کرده است، اخیرا در گفتگویی اعلام کرد که در حال حاضر پروژه‌های زیادی را در دست تولید دارد. او در این گفت‌وگو اعلام کرد علاوه‌بر پروژه‌هایی که به‌طور رسمی اعلام و معرفی شدند، آثار زیادی را برای این سرویس استریم غول پیکر در نظر گرفته است. رایان مورفی در مصاحبه خود با گزارشگر سایت خبری تایم، اعلام کرد که پروژه‌هایی مانند یک مجموعه اقتباسی ۱۰ قسمتی از داستان A Chorus Line را در دست ساخت قرار داده است.

داستان سریال A Chorus Line براساس قصه یک طراح به نام هالستون است. براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است نقش این طراح را یوان مک‌گرگور ایفا کند. علاوه‌بر این، یک مجموعه تلویزیونی دیگر هم معرفی شده که سبکی مستند دارد و براساس اندی وارهول است و یک پروژه دیگر هم براساس مارلنه دیتریش در دست ساخت قرار گرفته است. قرار است نقش مارلنه دیتریش را جسیکا لنگ ایفا کند. تا به امروز رایان مورفی و جسیکا لنگ بارها با یکدیگر سابقه همکاری داشته‌اند.

اولین مجموعه تلویزیونی مورفی که قرار است در شبکه نت فلیکس پخش شود، سریال The Politician (سیاستمدار) خواهد بود. در این سریال ما شاهد حضور بن پلت خواهیم بود. براساس اطلاعات اعلام شده، سریال سیاستمدار در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) در این سرویس استریم پخش می‌شود. علاوه‌بر تمام موارد اعلام شده، رایان مورفی در حال حاضر در مرحله پس از تولید سریال Ratched (رچد) است. سارا پلسون در این سریال، ایفای نقش جوانی‌های پرستار نترس و بسیار شجاع از داستان فیلم One Flew Over the Cuckoo's Nest (دیوانه از قفس پرید) را برعهده دارد.

سریال Hollywood (هالیوود) هم یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی‌ای محسوب می‌شود که در فهرست پروژه‌های مورفی برای شبکه Netflix قرار دارد. به‌گفته‌ی خود او، پتی لوپن و هالند تیلور در این سریال حضور دارند و داستان آن قرار است «دوران طلایی تینزل تاون» را مورد بررسی قرار دهد. درکنار آثار تلویزیونی و سریالی، مورفی در حال ساخت یک اثر طولانی هم هست. مورفی در حال حاضر در حال ساخت فیلم The Prom (پرام) است که سبکی اقتباسی دارد و مریل استریپ و نیکول کیدمن در آن به ایفای نقش می‌پردازند. درکنار تمام آثاری که برای شبکه نتفلیکس ساخته یا در دست تولید قرار داده، مورفی پروژه‌های دیگری هم برای شبکه‌های دیگر دارد؛ به‌طور مثال سریال 9-1-1 از شبکه فاکس و همچنین سریال American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی)، سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) و سریال Pose (ژست) از شبکه اف ایکس.

هم سریال 9-1-1 و هم سریال داستان ترسناک آمریکایی پخش فصل جدید خود را در پاییز سال جاری آغاز می‌کنند. این در حالی است که سریال ژست، پخش فصل دوم خود را در ماه اوت به پایان رساند. اخیرا اعلام شده بود که فصل سوم سریال داستان جنایی آمریکایی قرار است روی داستان رسوایی بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی تمرکز کند. بنی فلداستین قرار است نقش مونیکا لوینسکی را در این مجموعه تلویزیونی ایفا کند.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده