نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴

نویسندگان Mission: Impossible در ساخت فیلم GI Joe جدید با پارامونت همکاری می‌کنند

کمپانی پارامونت قصد دارد با همکاری هاسبرو علاوه بر شخصیت Snake Eyes از مجموعه GI Joe، یک فیلم اختصاصی هم با محوریت شخصیت چاکلز بسازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت هالیوود ریپورتر در طی گزارش جدید خود اعلام کرده که کمپانی پارامونت پیکچرز و همچنین هاسبرو، به سراغ آندره نمک و جاش اپلبام رفتند تا برای ساخت نسخه جدید فیلم GI Joe (جی آی جو) و همچنین نگارش فیلمنامه آن، آنها را استخدام کنند. این دو نویسنده در گذشته فیلمنامه‌های فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته) و فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol (مأموریت: غیرممکن - پروتکل شبح) را نوشته‌اند. آنها این فیلم را «بخشی از یک مجموعه» توصیف کرده‌اند و به نظر می‌رسد که با یک فرنچایز روبه‌رو هستیم.

هالیوود ریپورتر در گزارش خود اینگونه اعلام کرد که یک شخصیت از مجموعه جی آی جو قرار است در این فیلم حضور داشته باشد و آن هم کسی نیست جز: چاکلز؛ یکی از شخصیت‌هایی که در اکشن فیگورهای اصلی وجود داشت و در کتاب‌های کمیک کمپانی مارول کامیکس هم ظاهر شده است. آنها به این موضوع اشاره کردند که این شخصیت با فعالیت‌های نفوذی و مخفی‌کاری‌هایش معروف شده است. این گزارش اینگونه نشان می‌دهد که حداقل دو پروژه حول محور این دارایی در دستور کار قرار دارد؛ زیرا کمپانی پارامونت یک اثر مستقل و اختصاصی دیگر هم حول محور Snake Eyes در دست تولید قرار داده است.

این اسپین آف قرار است توسط روبرت شونتکه که کارگردانی آثاری مانند فیلم Red (رد) و فیلم R.I.P.D (آر.آی.پی.دی) را در رزومه کاری خود دارد، ساخته شود. علاوه بر این، فیلمنامه فیلم G.I. Joe: Snake Eyes هم قرار است توسط ایوان اسپیلیوتوپولوس نوشته شود. این نویسنده، نگارش فیلمنامه آثاری مانند فیلم Bright 2 (درخشان 2) و The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) را برعهده داشته است. فیلم G.I. Joe: Snake Eyes قرار است داستان منشاء و تاریخچه کماندو نینجایی محبوب را بازگو کند. ری پارک قرار نیست این نقش را در این فیلم ایفا کند. براساس گزارش‌ها، فیلم G.I. Joe: Snake Eyes برای اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) تنظیم شده است.

سری فیلم G.I. Joe که یک لایو اکشن محسوب می‌شد، در سال ۲۰۰۹ کار خود را با فیلم G.I. Joe: Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) آغاز کرد. در فیلم جی.آی. جو: ظهور کبرا ما شاهد حضور بازیگرانی مانند چنینگ تیتوم، کریستوفر اکلستون، جوزف گوردون-لویت، سینا میلر، لی بیونگ-هان، آدواله آکینویه آگباجه، دنیس کواید، ری پارک و غیره بودیم. قسمت بعدی یعنی فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) در سال ۲۰۱۳ اکران شد و تیتوم (در نقشی کوتاه) به همراه لی و پارک دوباره در این اثر هم ایفای نقش کردند. دواین جانسون، بروس ویلیس، آدریان پالیکی، ری استیونسون و جاناتان پرایس از جمله بازیگرانی بودند که در این دنباله ایفای نقش کردند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده