نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

تصاویر جدید سریال The Politician منتشر شد

اخیرا شبکه نتفلیکس تصاویر تازه‌ای از جدیدترین مجموعه خود یعنی سریال سیاستمدار (The Politician)، اثر جدید رایان مورفی و با بازی گوئینت پالترو منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس هشت تصویر جدید از سریال The Politician (سیاستمدار) خود منتشر کرد. این تصاویر نگاه تازه و واضحی از این مجموعه دارک کمدی در اختیار ما قرار می‌دهد. سریال سیاستمدار توسط رایان مورفی، برد فالچوک و ایان برنان خلق شده است. در این مجموعه ما شاهد بن پلت و همچنین گوئینت پالترو هستیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

در خط داستانی این اثر، پیتون هوبات (با بازی بن پلت)‌ یک دانش‌آموز ثروتمند از سانتا باربارا و ایالت کالیفرنیا است. او از همان سن هفت سالگی تصمیم گرفت در بزرگسالی تبدیل به رئیس جمهور ایالات متحده بشود و آرزوی بزرگ او همین بود. اما او در ابتدای هر کاری باید اول به جایی برود که بیشتری تعداد خیانتکاران در آن وجود دارد و آن هم جایی نیست جز دبیرستان سنت سباستین؛ او قصد داشت تا با انجام این کار، چشم‌انداز سیاسی خود را به دست بیاورد. حال او برای اینکه به عنوان رئیس دانش‌آموزان انتخاب شود، باید یک نقطه امن در هاروارد به دست بیاورد و همین راه عالی و موفق خود را ادامه دهد. با این حال در طی این مسیر، پیتون مجبور می‌شود که همکلاسی‌های بی‌رحم خود را بدون قربانی کردن اخلاق و تصویری که از خود ساخته، از بین ببرد.

بن پلت، گوئینت پالترو، جسیکا لنگ، زوئی دویچ، لوسی بوینتون، باب بالابان، دیلان مک‌درموت، جنیوری جونز، لورا دریفوس، دیوید کارنسوت، جولیا اشلیپفر، تئو جرماین، بنجامنین بارت و رانه جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Politician حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ما در این سریال، می‌توانیم یک نگاه اجمالی به ویژگی‌هایی که یک سیاستمدار باید آنها را داشته باشد، داشته باشیم. بت میدلر و جودیت لایت هم قرار است در این پروژه حضور پیدا کنند. در همان ابتدا دو فصل کامل از این سریال به طور مستقیم توسط شبکه نت فلیکس در دست ساخت قرار گرفت. با این اوصاف انتظار می‌رود که فصل دوم در سال ۲۰۲۰ پخش شود.

سریال سیاستمدار، دومین مجموعه رایان مورفی است که در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. علاوه بر این، او در حال ساخت سریال Ratched (رچد) با بازی سارا پلسون و سریال Hollywood (هالیوود) برای این سرویس استریم محبوب است. سابقا شبکه Netflix با انتشار پوستری اعلام کرد که این سریال دارک کمدی جدید قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) از این سرویس استریم پخش شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده