نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

فیلمبرداری فیلم Bill and Ted Face the Music آغاز شد

سرانجام پس از سال‌ها انتظار، اوریون پیکچرز از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Bill and Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) رسما آغاز شده است. صفحه رسمی مجموعه فیلم Bill and Ted (بیل و تد) در توییتر با انتشار توییتی از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در روز دوشنبه خبر داده است. این توییت حاوی اطلاعات یا تصویری نیست، اما الکس وینتر، بازیگر نقش بیل پرستون و اد سلیمان، یکی از خالقان این مجموعه و یکی از دو نویسنده این قسمت، تصاویری از اولین روز فیلمبرداری فیلم Bill and Ted 3 (بیل و تد ۳) به اشتراک گذاشتند. در تصویری که وینتر منتشر کرده، تنها شاهد حضور او هستیم و در تصویر سلیمان، ساختمان محل حضور تیم تولید و بازیگران این فیلم قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Bill and Ted Face the Music

Bill and Ted Face the Music

هالیوود ریپورتر می‌گوید که بیشتر مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Bill and Ted Face the Music قرار است در نیواورلئان انجام شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست و انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری این فیلم در طول تابستان امسال انجام شود. کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، آنتونی کاریگان در نقشی شرور و منفی، هال لندون جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، ایمی استاچ در نقش خانم پرستون، بک بنت در نقش دیکون لوگان، جیما مایز در نقش پرنسس جوآنا پرستون، ارین هیز در نقش پرنسس الیزابت لوگان و کید کادی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Bill and Ted Face the Music برای اکران در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. اد سلیمان و کریس ماتسون، خالقان اصلی مجموعه و نویسندگان فیلم Bill and Ted، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bill and Ted 3 را بر عهده خواهند داشت. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده دین پریسوت، کارگردان فیلم Galaxy Quest (ماجراجویی کهکشانی)، خواهد بود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده