نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

احتمال فاش شدن نقش فلورنس پیو در تصاویر جدید پشت صحنه فیلم Black Widow

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Black Widow در بوداپست منتشر شده که به نظر می‌رسد نقش فلورنس پیو را فاش کرده است.

از ماه گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) در روستای سابو در جزیره ویگرا در کشور نروژ آغاز شد. در اولین تصاویر تنها شاهد حضور اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف بودیم و مدتی بعد نیز تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم در یک کشور دیگر منتشر شده که به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی از این فیلم را فاش کرده است. مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow به شهر بوداپست در کشور مجارستان انتقال پیدا کرده و باید دید سرانجام می‌توانیم آن اتفاق مشهور بوداپست را مشاهده کنیم یا خیر.

با این حال، در این تصاویر شاهد موتورسواری بلک ویدو با شخصیت فلورنس پیو که به‌تازگی بازی او در فیلم Midsommar (میدسامر) با تحسین منتقدان مواجه شده، هستیم که ظاهرا در حال فرار از یک شخص یا گروهی هستند. اطلاعات زیادی از این صحنه در دسترس نیست، اما ظاهر فلورنس پیو در این تصاویر توجه زیادی را به خود جلب کرده که در یک تصویر، نام یلنا روی یک جعبه قابل مشاهده است و از هم‌اکنون بسیاری مطمئن شده‌اند که پیو نقش یلنا بلووا را در فیلم Black Widow بر عهده دارد. علاوه بر این، دو تصویر از تمرین جوهانسون در پشت صحنه فیلم نیز منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Black Widow در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که بخش زیادی از تمرکز فیلم جدید مارول قرار است روی رابطه ناتاشا رومانوف و یلنا بلووا باشد. علاوه بر این تصاویر، لوگوی فیلم Black Widow نیز فاش شده که متاسفانه تصویر خیلی با کیفیت خوبی از آن در دسترس نیست، اما شخصی این لوگو را بازسازی کرده که به نظر می‌رسد شباهت زیادی به تصویری دارد که از پشت صحنه فیلم بلک ویدو منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

لوگو فیلم Black Widow

فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد و علاوه بر جوهانسون و پیو، گفته می‌شود که دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی و ری وینستون، نیز در این فیلم قرار است حضور داشته باشند. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده