نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Black Widow منتشر شد

به تازگی تصاویر جدید و بیشتری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، منتشر شده است.

سرانجام از هفته گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) در روستای سابو در جزیره ویگرا در کشور نروژ آغاز شد که که در اولین تصاویر تنها شاهد حضور اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف بودیم. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از این فیلم ابرقهرمانی در دسترس است و مارول استودیو نیز تاکنون ساخت این فیلم را رسما تایید نکرده است.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم بلک ویدو منتشر شده است. در این تصاویر بار دیگر تنها شاهد حضور ناتاشا رومانوف هستیم که در حال دویدن در کوه‌های نروژ است که این صحنه با استفاده از یک هلیکوپتر در حال فیلمبرداری است. همچنین در تصاویر دیگر نیز اسکارلت جوهانسون در کنار رود یا دریاچه دیده می‌شود که جزئیات بیشتری از این تصاویر در دسترس نیست، اما طبق گفته منابع محلی، جوهانسون با استفاده از یک جت شخصی این محل را دیده و برای فیلمبرداری صحنه در فیلم پیشنهاد داده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه‌بر جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو و او.تی. فاگبنلی، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود قرار است در فیلم Black Widow حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که پیو قرار است نقش اصلی دوم زن فیلم را بازی کند و فاگبنلی نیز نقش شرور و منفی فیلم را احتمالا بر عهده خواهد داشت. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت. همچنین قابل انتظار است که به‌زودی اطلاعات بیشتری از فیلم Black Widow از جمله فهرست رسمی بازیگران، مکان‌های فیلم‌برداری، تاریخ اکران و خلاصه داستان فیلم منتشر شود.

فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم. فاز چهارم دنیای سینمایی مارول قرار است پس از اکران فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) معرفی شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده