نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در شبکه نمایش خانگی مشخص شد

تاریخ انتشار فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند با بازی نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند یکی از فیلم‌های موفق سینمای ایران در عرصه بین‌الملل به شمار می‌رود. این فیلم سینمایی تاکنون در چندین جشنواره خارجی از جمله بخش افق‌های جشنواره و نیز حاضر شده و به جوایز مختلفی نیز دست پیدا کرده است. این فیلم سینمایی مدتی پیش نیز به عنوان نماینده سینمای ایران به اسکار معرفی شد اما به مسابقه اصلی راه پیدا نکرد. حال، به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در تاریخ ۲۵ اسفند مصادف با روز شنبه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. نسخه پیش‌فروش این فیلم ایرانی اکنون در دسترس است.

بدون تاریخ بدون امضا

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی سعید جلیلوند، تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و علی جلیلوند با بازی بازیگرانی مانند امیر آقایی، هدیه تهرانی، زکیه بهبهانی و نوید محمدزاده جلوی دوربین رفته است. خلاصه داستان این فیلم سینمایی به شرح «دکتر کاوه نریمان در زمان رانندگی با یک موتورسیکلت که خانواده‌ای سوار آن بوده تصادف می‌کند. فردای آن روز او در محل کارش در پزشکی قانونی با جسدی روبه‌رو می‌شود که او را می‌شناخته اما از روبه‌رو شدن با خانواده متوفی خودداری می‌کند» آمده است. وحید جلیلوند پیش از «بدون تاریخ، بدون امضا» فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را جلوی دوربین برده است. نوید محمدزاده نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!»، «خشم و هیاهو»، «سرخپوست» و «ابد و یک روز» بازی کرده است. این بازیگر به زودی فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» را روی پرده خواهد داشت. امیر آقایی، دیگر بازیگر «بدون تاریخ، بدون امضا» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «کوچه بی‌نام»، «زندگی خصوصی» و «سعادت آباد» را دارد. هدیه تهرانی نیز از بازیگران نام‌آشنای سینمای ایران است. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند «سلطان»، «هفت دقیقه تا پاییز» و «پل چوبی» بازی کرده است.

آیا فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» یکی از فیلم‌های مورد انتظار شما کاربران زومجی است؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده