نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

تایکا وایتیتی وظیفه ساخت سریال Time Bandits برای اپل را بر عهده گرفت

کمپانی اپل با تایکا وایتیتی برای ساخت و انتشار سریال Time Bandits برای سرویس استریم جدید این کمپانی، به توافق رسید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی اپل در حال ساخت یک سریال تلویزیونی براساس فیلم Time Bandits (سارقان زمان) با یک کارگردان سرشناس است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، تایکا وایتیتی که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی) شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی، نوشتن فیلمنامه و حضور به عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Time Bandits را بر عهده گرفته است. این سریال تلویزیونی قرار است براساس فیلمی کلاسیک به همین نام که به کارگردانی تری گیلیام در سال ۱۹۸۱ منتشر شد، ساخته شود که خود گیلیام نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

Taika Waititi

در فیلم Time Bandits شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون جان کلیز، شان کانری، شلی دووال، کاترین هلموند و ایان هولم بودیم. این فیلم داستان یک پسر ۱۱ ساله با تخیل و علاقه زیاد به تاریخ را دنبال می‌کند که همسفر ۶ کوتوله می‌شود تا در زمان سفر کنند و گنجینه‌ها را در طول تاریخ به سرقت ببرند. در این فیلم شاهد حضور چهره‌های مختلف تاریخی و اسطوره‌ای مثل آگاممنون، ناپلئون و رابین هود نیز بودیم. اپل در سال گذشته توانست حق ساخت سریال Time Bandits را در رقابت با سرویس‌های استریم بزرگی چون نتفلیکس، آمازون و هولو به دست آورد. اپل همچنین در حال همکاری با فیلمسازان بزرگی چون دیمین شزل، جی جی آبرامز، ام. نایت شیامالان و غیره، برای ساخت سریال‌های تلویزیونی برای سرویس استریمش است.

فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو)، فیلم بعدی است که وایتیتی کارگردانی آن را بر عهده داشته است و انتظار می‌رود که این فیلم در طول سال ۲۰۱۹ اکران شود. او همچنین به عنوان کارگردان در سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) نیز حضور داشته و او در یک مصاحبه تاکید کرد که او قرار نیست کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) را بر عهده بگیرد، اما وایتیتی به کارگردانی فیلم دیگری از دنیای سینمایی مارول ابراز علاقه کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده