نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

فیلم ایرانی «اتاق تاریک» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

پروانه نمایش فیلم سینمایی «اتاق تاریک» با بازی ساعد سهیلی و ساره بیات در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

مقاله‌های مرتبط:

فیلم سینمایی «اتاق تاریک» ساخته‌ی روح‌الله حجازی برای اولین بار در سی و ششمین دروه جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی مدتی پس از جشنواره اکران شد و در برخی جشنواره بین‌المللی نیز حضور پیدا کرد. حال به تازگی و جدیدترین اخبار سینمای ایران مشخص شده است که پروانه نمایش فیلم سینمایی «اتاق تاریک» در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. روح‌الله حجازی وظیفه تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «اتاق تاریک» را برعهده داشته است. خلاصه داستان این فیلم ایرانی به شرح زیر است.

فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آن‌ها را در مواجهه با مسایل جدیدی قرار می‌دهد.

اتاق تاریک

فیلم سینمایی «اتاق تاریک» با بازی ساره بیات، ساعد سهیلى، محمد امامى، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دایى، رضا احمدى و سید علیرضا میرسالاری جلوی دوربین رفته است. روح‌الله حجازی پیش از این فیلم‌های «هیهات»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «در میان ابرها»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «در میان ابرها» را ساخته است. ساره بیات، بازیگر فیلم سینمایی «اتاق تاریک» سابقه بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» را دارد و به تازگی در سریال «دل» و فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» که هر دو ساخته‌ی منوچهر هادی هستند، نقش‌آفرینی کرده است. ساعد سهیلی نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «گشت ارشاد»، «گشت ۲» و «لاتاری» بازی کرده است. شما در ادامه می‌توانید تیزری از این فیلم سینمایی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده