نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۱

جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن اسکار 2019؛ رجینا کینگ برای فیلم If Beale Street Could Talk

در جریان برگزاری مراسم اسکار 2019، رجینا کینگ بازیگر فیلم If Beale Street Could Talk توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند.

از دقایقی پیش نود و یکمین دوره جوایز اسکار یا همان اسکار 2019 کار خود را آغاز کرده که مراسم امسال بدون مجری و متفاوت با سال‌های گذشته در حال برگزاری است. حال در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مراسم سال 2019 معرفی شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، ایمی آدامز برای فیلم Vice (معاون)، مارینا دی تاویرا برای فیلم Roma (روما)، رجینا کینگ برای فیلم If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند)، اما استون برای فیلم The Favourite (سوگلی) و ریشل ویز برای فیلم The Favourite، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مراسم اسکار 2019 شده بودند.

حال براساس آرای داوران آکادمی، رجینا کینگ برای بازی در فیلم If Beale Street Could Talk موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از مراسم امسال شده است. کینگ پیش از این جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مکمل زن را از مراسم گلدن گلوب امسال نیز دریافت کرده بود و در اولین نامزدی خود برای مراسم اسکار نیز موفق شد این جایزه را دریافت کند. با ادامه مراسم اسکار 2019 و پوشش خبری آن همراه زومجی باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده