نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

پروژه مخفی کارگردان فیلم District 9 برای بازی Anthem

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 قرار است به زودی از یک پروژه مخفی در ارتباط با بازی Anthem رونمایی کند.

حدود ۱۰ روز دیگر بازی Anthem، تازه‌ترین محصول استودیو BioWare (بایوور) منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به زودی از یک پروژه مخفی در ارتباط با این بازی رونمایی می‌شود. نیل بلومکمپ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم District 9 (منطقه ۹)، فیلم Elysium (ایلیسیم) و فیلم Chappie (چپی) که پیش از این قرار بود کارگردانی فیلم Halo (هیلو) را نیز بر عهده داشته باشد، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر گفت که در حال کار روی یک پروژه جدید است و در مورد آن بسیار هیجان‌زده است. او همچنین هشتگ بازی Anthem و تصویری از این بازی را نیز در توییت خود قرار داده و این پروژه در واقع با بازی جدید بایوور ارتباط خواهد داشت. با این حال، بلومکمپ دقیقا توضیح نداد که این پروژه چه خواهد بود، اما قابل انتظار است که پروژه بازی Anthem یک فیلم لایو اکشن کوتاه یا یک تریلر لایو اکشن باشد که در بازی‌های ویدیویی بزرگ که طی سال‌های گذشته منتشر شده‌اند، به یک امر عادی و متداول تبدیل شده است. شما در ادامه می‌توانید تصویری را که بلومکمپ از بازی Anthem منتشر کرده، مشاهده کنید:

Anthem

همچنین نیل بلومکمپ امروز توییت جدید دیگری را نیز منتشر و اعلام کرد که این فیلم یا تریلر لایو اکشن که Conviction نام دارد، روز پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد که یک داستان لایو اکشن از بازی Anthem است و می‌توانید با مراجعه به لینک یوتیوب، به جمع کسانی که در انتظار انتشار این نمایش ویژه هستند، بپیوندید. شما در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از پروژه Conviction را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. بلومکمپ در طول چند سال اخیر با تاسیس استودیوی خود بیشتر به ساخت فیلم‌های کوتاه پرداخته و او کارگردانی پروژه‌های مختلفی چون فیلم RoboCop Returns (روبوکاپ بازمی‌گردد) و فیلم Greenland (گرینلند) را نیز قبول کرده که فعلا مراحل ساخت هیچ یک از این دو فیلم آغاز نشده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده