نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

نتفلیکس با همکاری تهیه کننده Stranger Things سریال Unsolved Mysteries را احیا می‌کند

شبکه نتفلیکس از همکاری با تهیه کننده سریال Stranger Things برای احیای سریال Unsolved Mysteries خبر داده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس از احیای یک سریال محبوب قدیمی دیگر خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شبکه Netflix در حال ساخت ریبوت سریال Unsolved Mysteries (اسرار حل نشده) است و در حال حاضر این سرویس استریم محبوب دستور ساخت ۱۲ قسمت از ریبوت جدید این مجموعه تلویزیونی را که به بررسی جنایات واقعی و فراهنجارهای اجتماعی می‌پردازد، صادر کرده است. شان لوی، تهیه کننده و کارگردان سه قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، بخشی از تیم تولید ریبوت سریال Unsolved Mysteries خواهد بود و وظیفه دارد تا به احیای این سریال کمک کند.

سریال Unsolved Mysteries یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیونی محبوب قدیمی است که توسط شبکه نتفلیکس احیا خواهد شد. هر قسمت این سریال به بررسی تنها یک رمز و راز خواهد پرداخت که این موضوع می‌تواند یک جنایت حل نشده یا اتفاق غیر قابل توضیح و بدون جواب باشد. این سریال از یک فرمت به سبک مستند با بررسی مجدد گزارش‌‌های این رویدادها پیروی می‌کند. هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است راوی ریبوت جدید سریال Unsolved Mysteries باشد. در مجموعه اصلی، رابرت استاک و دنیس فارینا در نسخه شبکه اسپایک، به‌عنوان راوی در این سریال حضور داشته‌اند. 

در مجموع بیش از ۵۰۰ قسمت از سریال Unsolved Mysteries در بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۲۰۱۰ تولید و از شبکه‌هایی چون شبکه NBC، شبکه CBS، شبکه لایف تایم (Lifetime) و شبکه اسپایک (Spike) منتشر شده است. جان کاسگروو و تری دان مویرر، وظیفه ساخت و تولید این سریال را بر عهده داشته‌اند. شبکه نتفلیکس هنوز تاریخی برای انتشار سریال Unsolved Mysteries اعلام نکرده است.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده