نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸

همکاری دوباره لئوناردو دی کاپریو با استیون اسپیلبرگ پس از 16 سال

لئوناردو دی کاپریو و استیون اسپیلبرگ قرار است پس از ۱۶ سال در یک فیلم با موضوع جنگ داخلی آمریکا با یکدیگر همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که دو تن از بزرگترین چهره‌های هالیوود قرار است بار دیگر در یک فیلم جدید همکاری کنند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، لئوناردو دی کاپریو و استیون اسپیلبرگ قرار است در یک فیلم با موضوع جنگ داخلی آمریکا که در مورد یولیسیز سایمن گرانت است، همکاری کنند. اسپیلبرگ قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد و دی‌کاپریو نیز قرار است نقش سایمن گرانت را بازی کند. از زمان اکران فیلم Catch Me If You Can (اگه می‌تونی منو بگیر) در سال ۲۰۰۲، این برای اولین‌بار است دی‌کاپریو و اسپیلبرگ قرار است در یک فیلم با یکدیگر همکاری کنند. 

این فیلم قرار است براساس رمان گرانت (Grant) اثر ران چرنو ساخته شود و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم اقتباسی بر عهده دیوید جیمز کلی، نویسنده فیلم Robin Hood (رابین هود)، خواهد بود. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که سال گذشته شرکت لاینزگیت و Appian Way حقوق ساخت فیلم Grant را بدست آورده‌اند و حال ساخت این فیلم یکی از اولویت‌های اصلی این دو شرکت فیلمسازی است. با این حال، با توجه به شلوغ بودن برنامه کاری اسپیلبرگ نباید انتظار شروع ساخت این فیلم در آینده نزدیک داشت.

Steven Spielberg

فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵)، فیلم بعدی اسپیلبرگ است که فیلمبرداری آن قرار است از بهار سال آینده آغاز شود. پس از آن او فیلم West Side Story (داستان وست ساید) را کارگردانی خواهد کرد. دی‌کاپریو نیز پس از اینکه برای بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته) محصول سال ۲۰۱۵، توانست اولین جایزه اسکار خود را دریافت کند، در هیچ فیلم دیگری تاکنون به ایفای نقش نپرداخته است؛ اما او قرار است به‌زودی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، به ایفای نقش بپردازد.

علاوه بر این، دی‌کاپریو قرار است نقش تئودور روزولت را در فیلم زندگینامه این شخصیت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به ایفای نقش بپردازد که هنوز زمان ساخت و انتشار این فیلم مشخص نشده است. اسپیلبرگ پیش از این کارگردانی فیلم Lincoln (لینکلن) را که اتفاقاتش پس از دوره جنگ داخلی جریان داشت، کارگردانی کرده بود و فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) جدیدترین و آخرین فیلمی است که او کارگردانی کرده است. گرانت یکی از فرمانده‌های تحت نظارت رئیس جمهور لینکلن در دوران جنگ داخلی بود که به او در پیروزی در جنگ علیه رابرت ئی. لی کمک بسیاری کرد. گرانت به‌عنوان هجدهمین نفر، در طول دو دوره و طی سال‌های ۱۸۶۹ تا ۱۸۷۷ رئیس جمهور آمریکا نیز بوده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده