نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

یکی از نظریه های فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

جو روسو، یکی از دو کارگردان فیلم Avengers: Infinity War، یکی از نظریه‌های فیلم را تایید کرد.

ادامه این مطلب ممکن است پایان و بخش بسیار مهمی از داستان و اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند

.

.

.

.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از نظریه‌های فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است. جو روسو، یکی از دو کارگردان جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول، در جمع دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های آمریکا تایید کرد که کودکی شخصیت گامورا در دنیای سنگ روح حضور داشته است. در پاسخ به یکی از کاربران ردیت، او صحنه ملاقات تانوس با گامورا در دنیای دیگر را تایید کرد که در دنیای سنگ روح جریان داشته است و بدین ترتیب یکی از نظریه‌های محبوب فیلم تایید شد. جو روسو گفت:

بله، به طور کلی این دنیای سنگ روح است که در آن همه چیز نارنجی رنگ است. پس از اینکه تانوس با بشکن زدن از قدرت سنگ‌ها استفاده می‌کند، وارد سنگ روح می‌شود و زمانی که او داخل سنگ روح می‌رود، یک گفتگوی کوتاه با نسخه دیگری از گامورای خود دارد.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

در ادامه این دانش‌آموز سوالی در مورد اینکه آیا گامورا در درون سنگ روح زنده بود یا خیر، پرسید. جو روسو در جواب گفت:

در واقع بله. این بخش یکی از تلاش‌های ما بود؛ چرا که ما نمی‌خواستیم یک شخصیت خبیث دو بعدی یا سه بعدی داشته باشیم. هر خبیثی قهرمان داستان خود است و به‌عنوان یک شخصیت دیوانه، روانپریش، بی‌رحم و خشن، اگر با ماجراجویی عاطفی تانوس همراه شوید شاهد یک شخصیت شرور پیچیده خواهید بود. او به همه چیز اهمیت می‌دهد و برنامه پیچیده‌ای نیز دارد و او باید همه چیز را برای به‌دست آوردن آن بپردازد. او در پایان گفت که هزینه آن همه چیز بوده است و او تنها کسی را که دوست داشت، گامورا بود و به همین دلیل ما او را در پایان فیلم قرار دادیم. من فقط می‌خواهم تکرار کنم که مخاطبان احساس واقعی او را درک می‌کنند؛ حتی اگر او یک هیولا باشد.

با این حال، مشخص نیست که گامورایی که در دنیای سنگ روح وجود داشته بتواند دوباره به دنیای واقعی بازگردد؛ اما بخشی از این نظریه که می‌گوید ۵۰ درصد از مردم عالم هستی که با بشکن تانوس نابود شدند، اکنون در دنیای سنگ روح حضور دارند، تایید یا تکذیب نشده است و انتظار می‌رود در قسمت چهارم فیلم Avengers (انتقام جویان) به این سوال پاسخ داده شود. فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده