نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

شارلیز ترون ساخت قسمت دوم فیلم Atomic Blonde را تأیید کرد

شارلیز ترون، بازیگر نقش مأمور لارین براوتن در فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، در دست ساخت بودن قسمت دوم این فیلم را تأیید کرد.

شارلیز ترون، هنرپیشه و تهیه‌کننده آفریقای جنوبی-آمریکایی سینمای هالیوود، تأیید کرد که قسمت دوم فیلم اکشن، هیجانی و جاسوسی Atomic Blonde (بلوند اتمی)، در دست ساخت قرار دارد. سال ۲۰۱۷، سالی متفاوت برای شارلیز ترون بود؛ وی که معمولاً در فیلم‌های اسکاری نقش‌آفرینی می‌کرد، کمی تغییر مسیر داد و روی به بازی در فیلم‌های اکشن گرفت. شارلیز ترون در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) اف. گری گری حضور پیدا کرد و با بازیگرانی همچون جیسون استاتهام، دواین جانسون و وین دیزل همبازی شد. این فیلم فروش خیره‌کنندهٔ ۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون دلاری در گیشه داشت. وی در فیلم Atomic Blonde دیوید لیچ ایفاگر نقش اصلی داستان بود و این فیلم نیز با توجه به بودجه‌اش عملکرد بدی در گیشه نداشت. فیلم Atomic Blonde با بودجهٔ ۳۰ میلیون دلاری، حدود ۹۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.  

داستان فیلم Atomic Blonde در مورد مأمور لارین براوتن (شارلیز ترون)، عضو ممتاز سرویس جاسوسی مخفی ملکه، یک جاسوس قابل و البته خشن و در مواقعی حساس است که از تمام مهارت‌هایش برای زنده ماندن در مأموریت غیرممکن خود استفاده می‌کند. او که به تنهایی به برلین فرستاده شده تا مدارکی مربوط به شخص خاصی را تحویل دهد، با دیوید پرسیوال (جیمز مک‌آووی) همراه می‌شود تا به کمک او در بازی مرگ‌آور جاسوس‌ها جان سالم به در ببرد. با وجود اینکه فیلم دیوید لیچ عنوان فیلمی جاسوسی را یدک می‌کشد، اما صحنه‌های اکشن حرف اول و آخر را در آن می‌زند. بدون شک برخی صحنه‌های اکشن این فیلم، فراموش‌ناشدنی بودند و لیچ در این زمینه کار خود را به‌خوبی انجام داد.  

Theron

با موفقیت فیلم Atomic Blonde در گیشه و همچنین نظر تقریباً مثبت منتقدین به این فیلم، ساخت دنبالهٔ آن قطعی به نظر می‌رسید. نقش‌آفرینی خوب شارلیز ترون در این فیلم اکشن، بار دیگر ثابت کرد که این بازیگر توانایی‌های زیادی در فیلم‌های ژانر اکشن دارد؛ وی در ۲۰۱۵ در فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) جرج میلر، نقش شخصیت ایمپریتر فیوروسا را ایفا کرد و استعداد خود را در این زمینه نیز به رخ کشید. حتی پس از اکران فیلم Atomic Blonde خبرهایی به گوش می‌رسید که قرار است سرانجام شاهد ایفای نقش جیمز باند توسط بازیگری زن باشیم و شارلیز ترون گزینهٔ اصلی سازندگان در صورت این تصمیم می‌بود که البته در آخر مشخص شد این اخبار شایعه‌ای بیش نبوده است.

با موفقیت فیلم Atomic Blonde در گیشه و همچنین نظر تقریباً مثبت منتقدین به این فیلم، ساخت دنبالهٔ آن قطعی به نظر می‌رسید

شارلیز ترون در طی سخنان خود را جشنواره بین‌المللی فیلم سان فرانسیسکو (San Francisco International Film Festival) و پس از دریافت جایزهٔ قدردانی به پاس فعالیت کاری و هنری، تأیید کرد که دنبالهٔ فیلم Atomic Blonde در دست ساخت است؛ این گزارش توسط سایت IndieWire منتشر شده است. وی بدون اشاره به هیچ‌گونه جزئیاتی، تنها به این گفته بسنده کرد:

در حال کار روی دنباله فیلم Atomic Blonde هستیم.

شارلیز ترون در ادامهٔ سخنان خود در جشنواره بین‌المللی فیلم سان فرانسیسکو، از شرایط سخت ساخت فیلم ابتدایی سخن گفت و به این موضوع اشاره داشت که در برخی صحنه‌های اکشن دچار آسیب‌های فراوانی شده بود و درد زیادی را تحمل می‌کرد و حتی قادر به بازی کردن با فرزندان خود نبود. با این حال وی اعتقاد داشت تمامی کتک خوردن‌ها و آسیب‌ دیدن‌ها، ارزشش را داشت. به درستی كه شارلیز ترون از معدود بازیگران زنی است که هیچ‌گونه ترسی از انجام صحنه‌های خشن و اکشن نداشته و با آغوش باز حضور در چنین فیلم‌هایی را می‌پذیرد. شارلیز ترون در برخی فیلم‌ها، شرایط سخت فیزیکی را تجربه کرد و به‌عنوان مثال در فیلم فوق‌العاده تحسین‌‌شده Monster (هیولا) و ایفای نقش شخصیت ایلین وورنوس، وی مجبور شد نزدیک ۱۴ کیلوگرم وزن خود را افزایش دهد. شارلیز ترون در فیلم جدید خود با عنوان Tully (تالی) که قرار است در تاریخ ۴ مه (۱۴ اردیبهشت ماه) اکران شود، باز هم تغییر وزن شدید داشته است و با خوردن چیزبرگر و مواد قندی، وزن خود را نزدیک به ۲۲ کیلوگرم افزایش داده است. در فیلم Mad Max: Fury Road نیز، شارلیز ترون ۶ ماه در صحنه‌های فیلمبرداری حضور داشت و طبق گفته‌های خود مجبور بود بازیگری نه‌چندان خوش اخلاق به نام تام هاردی را در کنار خود تحمل کند.

چندی پیش ترون در رابطه با ساخت دنبالهٔ فیلم Mad Max: Fury Road گفته بود که بهتر است جرج میلر سریع‌تر دست بکار شود، چون وی دیگر بازیگر جوانی نیست. با توجه به خبر در دست ساخت بودن قسمت دوم Atomic Blonde، مطمئناً به این زودی‌ها خبری از دنباله Mad Max: Fury Road نخواهد بود.  

در فیلم Atomic Blonde،  شارلیز ترون و جیمز مک‌آووی بازیگران اصلی داستان بودند و جان گودمن، تیل شوییگر، ادی مارسان، سوفیا بوتلا و توبی جونز دیگر بازیگران فیلم را تشکیل می‌دادند. فیلم Atomic Blonde از روی رمان گرافیکی با عنوان «سردترین شهر» چاپ شده در سال ۲۰۱۲، ساخته شده بود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده