نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

در سریال American Gods شخصیت جدیدی جایگزین مدیا خواهد شد

شخصیت مدیا با بازی جیلین اندرسون در سریال American Gods جای خود را به شخصیت دیگری خواهد داد.

پس از اینکه جیلین اندرسون اعلام کرد در فصل دوم سریال خدایان آمریکایی (American Gods) حضور نخواهد داشت، حالا به نظر می‌رسد نقش شخصیت وی به نام مدیا توسط بازیگر دیگری ایفا نخواهد شد و به جای آن یک شخصیت جدید جای وی را خواهد گرفت.

به گفته تی‌وی لاین، تهیه کنندگان به دنبال اضافه کردن شخصیت مدیای جدید هستند که نشانگر شبکه‌های اجتماعی است؛ چرا که شخصیت اندرسون شبکه‌های قدیمی و محبوب را در فصل اول تحت پوشش قرار می‌داد. با اینکه هنوز اعلامیه رسمی منتشر نشده، در این گزارش آمده است که سازندگان به دنبال یک زن حدودا بیست ساله و آسیایی برای این نقش هستند.

اضافه کردن یک خدای مدیای جدید به سریال American Gods می‌تواند اتفاق جالبی باشد؛ چرا که منبع الهام این سریال رمان‌های نیل گیمن است که اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شدند. در زمان انتشار رمان‌های نیل گیمن خبری از فیسبوک، توییتر و هیچ شبکه اجتماعی دیگری نبود. دیدن تاثیر این شخصیت جدید روی سریال دیدنی خواهد بود.

ساخت فصل دوم سریال خدایان آمریکایی هنوز شروع نشده است و گفته می‌شود جسی الکساندر قرار است در کنار گیمن ساخت فصل جدید را بر عهده بگیرد. فصل دوم سریال خدایان آمریکایی احتمالا اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده